خرید پرینتر اچ پی p1102 دست دوم با کارکرد کم و کیفیت عالی

خرید پرینتر اچ پی p1102 دست دوم با کارکرد کم و کیفیت عالی

خرید پرینتر اچ پی p1102 – همانگونه که می دانید بازار پرینترهای نو در حال حاضر نوسانات شدیدی دارد. پرینترهای مناسب و پرفروش افزایش قیمت زیادی داشته اند. وضعیت بیماری کرونا و بسته شدن مرزها باعث شده تا واردات کالاها محدود شود که این عامل نیز در افزایش قیمت ها بی اثر نبوده است.

در این میان کاربران زیادی برای تهیه پرینتر مورد نظر خود به سمت کالاهای دست دوم آمده اند. پرینترهای دست دو در صورتی که مدلی مناسب و بر اساس نیاز مشتری انتخاب شوند در صورت سلامت قطعات و داشتن سایر پارامترهای یک پرینتر دست دوم مناسب می توانند دوام زیادی داشته باشند. نتیجه اینکه مشتری با تهیه یک پرینتر دست دو علاوه بر داشتن کارایی در حد یک پرینتر نو می تواند صرفه جویی مالی زیادی داشته باشد.

چاپگر اچ پی لیزری 1102 دست دوم

پرینتر اچ پی p1102 یک نوع پرینتر خانگی محسوب می شود. این پرینتر سیاه و سفید بوده و محبوبیت زیادی بین کاربران خانگی پرینترها دارد. اما به جرات می توان گفت که قیمت مناسب این پرینتر قربانی محبوبیت و فروش زیاد آن شده است. تقاضای زیاد بازار و کمبود این مدل پرینتر باعث افزایش قیمت چشمگیر پرینتر اچ پی 1102 شده است به طوری که در زمان نگارش این مقاله، قیمتی بین 5 میلیون تا 6 میلیون و پانصدهزار تومان توسط فروشندگان ارایه می شود.

آیا خرید پرینتر دست دوم اچ پی 1102 می تواند کارایی در حد پرینتر نو داشته باشد؟

مهمترین موضوع در خصوص یک پرینتر، چاپ یک سند با کیفیت عالی می باشد. این امر کاملا امکان پذیر است که از یک پرینتر دست دوم کیفیتی در حد یک پرینتر نو داشته باشیم. کیفیت چاپ ارتباط مستقیمی به وضعیت کارتریج پرینتر دارد. کارتریج خود یک قطعه مصرفی است که با پایان یافتن رنگ آن باید تعویض شود هرچند که می توانید بارها و بارها آن را شارژ نمایید. در صورتی که پرینتر کاملا سرویس شده و قطعات در حالت مطلوبی باشند نهایتا با تعویض کارتریج می توانید کیفیتی معادل یک پرینتر نو را تجربه نمایید.

پرینترهای پیشنهادی و ارایه شده توسط فیکس هو بصورت کامل سرویس می شوند و از کیفیت چاپ عالی برخوردار هستند.

چرا پرینتر دست دو اچ پی 1102 را از فیکس هو تهیه کنیم؟

در حالی که ممکن است فروشندگان دیگری برای پرینتر دست دو اچ پی 1102 وجود داشته باشند ما فیکس هو را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر با وب سایت و خدمات ما آشنا باشید متوجه خواهید شد که فیکس هو تمرکز اصلی آن روی آموزش کاربران، خدمات فنی پرینترها ، رفع اشکال و مشاوره رایگان به کاربران است. ما با نیاز شما آشنا هستیم، پرینتر را برای هر محیطی که بخواهید و هر نوع کاربری که نیاز داشته باشید می توانید از ما مشاوره گرفته و یک انتخاب عالی داشته باشید. ضمنا به نکته زیر توجه داشته باشید:

این خیلی عالی است که برای خرید هر نوع کالا با تعمیرکار آن مشورت کنید. کسی که مشکلات بعدی دستگاه را می شناسد و نسبت به نیاز شما می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد. در نتیجه می توانید کالایی با ایرادات بعدی کمتر انتخاب کنید و نهایتا خرید مطمئن تری داشته باشید. 

در صورت تمایل مقاله زیر را بخوانید:

خرید پرینتر دست دو | هر آنچه برای خرید چاپگر دست دوم باید بدانید

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر