نقد و بررسی پرینتر اپسون L805 از نگاه فنی و تکنسین ها

نقد و بررسی پرینتر اپسون L805

نقد و بررسی پرینتر اپسون L805 – پرینتر اپسون L805 یکی پرینتر چاپ عکس حرفه ای است که چاپگری تک کاره و جوهرافشان است. از مزیت های پرینتر اپسون L805 که بهترین چاپگر عکس در این رنج قیمت می باشد، می توان به کیفیت چاپ عالی، سینی های سفارشی، ارتباط وای فای، سرعت چاپ مناسب و قابلیت چاپ مستقیم بر روی سی دی و دی وی دی اشاره کرد.

این چاپگر باکیفیت سالها در ایران با استقبال خوبی همراه بوده، و به احتمال زیاد نیازهای شما را نیز برآورده خواهد کرد، پس با ما در نقد و بررسی پرینتر اپسون L805 همراه باشید.

ویژگی های پرینتر اپسون L805

ویژگی های پرینتر اپسون L805 به قدری کاربردی در نظر گرفته شده که تقریباً نیازهای بسیاری از استودیوهای عکاسی را برطرف می‌کند. این پرینتر ابعادی 547 در 289 در 187 میلی میتر و وزنی 6 کیلوگرم داشته و تک کاره است و به شما کاربردهای مختلفی از جمله چاپ بروی کاغذهای تحریر و گلاسه و چاپ بر روی سی دی و کارت ویزیت را می دهد. کیفیت چاپ این پرینتر 5760 در 1440 dpi با سرعت چاپ 5 صفحه در هر دقیقه است و کاغذهایی که گرماژ آنها تا 280 گرم است را پشتیبانی می کند. همچنین، سینی های مجزایی برای کاربردهای مختلف دارد.

مثلاً سینی CD برای چاپ کاور CD و DVD و سینی کارت که برای چاپ کارت هایی مثل کارت ویزیت مناسب است. پرینتر اپسون L805 از لحاظ ارتباطی چیزی کم ندارد. امکان ارتباط با کابل USB و ارتباط بی سیم بصورت Wi-Fi در این پرینتر امکان پذیر بوده که برای محیط های گروهی کوچک بسیار کاربردی است. این یعنی شما می‌توانید از هر دستگاهی که مجهز به وای فای است برای چاپ عکس‌هایتان استفاده کنید.

این چاپگر از 6 نوع جوهر استفاده می کند تا تصاویر را با کیفیت بالایی به چاپ برساند. شما با یک بار شارژ کردن این دستگه می توانید انتظار 5000 برگه چاپ را از آن داشته باشید.

توصیه ما استفاده از جوهرهای اورجینال  اپسون برای رسیدن به بهترین کیفیت و چاپ است. این پرینتر هم از سیستم عامل مک اپل و هم ویندوز شرکت مایکروسافت پشتیبانی کرده و به راحتی قابل نصب بر روی هردو سیستم‌عامل می باشد.

نتیجه نقد و بررسی پرینتر اپسون L805

شکی در آن نیست که تمامی ویژگی‌های و مشخصات این دستگاه گواه بر این است که پرینتر اپسون L805، یک پرینتر عالی همراه با امکانات و ویژگی های عالی برای چاپ تصاویر رنگی است.

اگر به این موضوع، توانایی چاپ بر روی سی دی و کارت ویزیت را هم اضافه کنید، می بینید که اپسون L805 برای استودیوهای عکاسی و کسب و کارهای کوچک، بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و شاید بتوان این پرینتر را بهترین انتخاب در بین پرینترهای جوهرافشان با این رنج قیمت دانست. در نتیجه، فیکس هو توصیه می کند، اگر به دنبال یک پرینتر حرفه ای و مقرون به صرفه برای چاپ تصاویر هستید، پرینتر اپسون L805 می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

4.7/5 - (4 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر