پرینتر اچ پی P3015 دست دو بسیار تمیز

خرید پرینتر اچ پی مدل 3015 دست دو

پرینتر اچ پی P3015 دست دو – در این نوشته از وب سایت فیکس هو در مورد پرینتر اچ پی 3015 کارکرده صحبت می کنیم.

پرینتر اچ پی مدل 3015

پرینتر اچ پی مدل 3015 یک پرینتر لیزری تک کاره است که از سرعت بالای چاپ، کیفیت چاپ متن خیره کننده و ظرفیت کاغذ قابل قبولی برخوردار است. به این خصوصیات، هزینه مصرفی بسیار پایین و مقرون به صرفه این دستگاه را هم اضافه کنید.

چراکه کارتریج پرینتر 3015 به شما تضمین چاپ تا 6000 کاغذ را خواهد داد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این پرینتر که نزد کاربران ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد، کسب خواهید نمود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این پرینتر همراه ما باشید.

مشخصات پرینتر اچ پی مدل 3015 دست دو

پرینتر اچ پی مدل 3015 دست دو، کیفیت چاپ عالی را با رزولوشن 1200 DPI  به شما خروجی می دهد که در همان ابتدا نتیجه بدون‌شک شما را متحیر خواهد کرد. این پرینتر سرعت بالایی در چاپ متن دارد و به شما امکان چاپ 42 صفحه کاغذ در هر دقیقه را می‌دهد. این دستگاه در مجموع ظرفیت کاغذ استاندارد 600 برگی دارد که یک سینی آن 500 برگی است و دیگری 100 برگی چند منظوره و قابل تنظیم است. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید یک سینی 500 برگی دیگر هم به آن اضافه کنید. که روی هم رفته ظرفیت 1100 برگ کاغذ تقریباً جوابگوی اکثر کسب و کارهای کوچک و ادارات متوسط می باشد.

همچنین پرینتر اچ پی مدل 3015 مجهز به یک داپلکسر اتوماتیک بوده که به شما امکان چاپ پشت و رو کاغذ را به صورت اتوماتیک فراهم می‌کند. در بحث اتصال با سیستم‌های کامپیوتری، امکان ارتباط از طریق کابل USB 2.0 و پورت شبکه را فراهم کرده، علاوه بر این شما از امکان پرینت مستقیم پی دی اف و اتصال مستقیم فلش دیسک نیز برخوردارید.

نحوه راه اندازی و کارکرد پرینتر اچ پی P3015

راه اندازی این پرینتر تقریبا مشابه تمام پرینترهای لیزری رایج است. پرینتر اچ پی مدل 3015 دست دو به اندازه کافی بزرگ بوده و ابعاد آن 447 در 412 در 315 میلی‌متر است که شاید قرار دادن آن بر روی میزکار، کمی غیرمنطقی به نظر برسد. با این حال جابجا کردن آن کار چندان سختی نیست و وزن این پرینتر تنها 15 کیلوگرم است. راه اندازی آن کار راحتی است. به سادگی کاتریج تونر و کاغذ را درون دستگاه قرار دهید و کابل برق و اتصال به سیستم را متصل کرده و دستگاه را روشن کنید. خواهید دید که درایور دستگاه به طور اتوماتیک نصب خواهد شد. این پرینتر با تمامی ویندوزهای شرکت مایکروسافت سازگاری داشته و حتی با سیستم عامل مک و لینوکس هم سازگار بوده و براحتی برای کاربران این سیستم عامل ها قابل استفاده است. از امتیازهای ویژه این پرینتر، هزینه مصرفی پایینی آن است. کارتریج این پرینتر از ظرفیت بالای برخوردار بوده و درام و کارتریج تونر این پرینتر امکان چاپ 6000 صفحه را به شما خواهد داد.

فیکس هو خرید پرینتر اچ پی P3015 دست دو را به چه کسانی پیشنهاد می کند؟

ترکیبی از سرعت و خروجی با کیفیت و خیره کننده این پرینتر به همراه هزینه مصرفی پایین پیشنهاد دادن این پرینتر را به کار راحتی بدل کرده است. محبوبیت این پرینتر در ایران نیز گواه همین موضوع است. کیفیت چاپ متن پرینتر اچ پی مدل 3015 در حد بهترین چاپگرهای لیزری تک رنگ است که با سرعت چاپ خوبی نیز همراه است. چاپ تصاویر گرافیکی این پرینتر هم در حد قابل قبولی است و نیاز شرکت و اداره شما را برآورده خواهد کرد. مطابق این تفاسیر، سایت فیکس هو امکان خرید پرینتر اچ پی مدل 3015 دست دو را با قیمت مناسبی برای شما عزیزان فراهم آورده تا در این اوضاع اقتصادی، با کمترین هزینه ممکن بیشترین کارایی را برای شما و کسب و کارتان فراهم آورد.

جهت مشاوره خرید تماس بگیرید: 09905642300 – همتی نیا

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر