آموزش شارژ کارتریج Fx10 کانن بصورت کاملا اصولی و ساده

آموزش شارژ کارتریج کانن Fx10 بصورت کاملا ساده و اصولی

خودتان کارتریج پرینتر خود را شارژ کنید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

آموزش شارژ کارتریج پرینتر کانن مدل Fx10

امروزه دلایل مختلفی برای شارژ مجدد کارتریج پرینترها وجود دارد مانند منافع زیست محیطی ، کاهش هزینه ها و … اما بسیاری از افراد تصور می کنند که شارژ کارتریج پرینتر یک کار پیچیده بوده که فقط بایستی توسط افراد متخصص انجام شود.

خبر خوب این است که شما با یک آموزش ساده و اصولی می توانید خودتان این کار را انجام داده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

البته این کار مستلزم رعایت نکات و ریزه کاری های مهمی است که عدم توجه به آن می تواند زحمات و هزینه شما را هدر داده و باعث آسیب دیدن کارتریج و حتی پرینتر شما شود. شما با تهیه این آموزش به سادگی و بصورت کاملا عملی و اصولی می توانید کارتریج پرینتر خودتان را شارژ نمایید.

[purchase_link id=”3431″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]

معرفی کارتریج اچ پی Fx10

کارتریج لیزری Fx10 در واقع به عنوان مخزن رنگ پرینترهایی نظیر L-۱۰۰, Faxphone L-۱۲۰, I-Sensys ۴۱۲۰, ۴۱۴۰, ۴۱۵۰, ImageCLASS MF۴۱۵۰, MF۴۶۹۰, Satera MF۴۱۲۰, MF۴۱۳۰, MF۴۱۵۰, MF۶۵۷۰ و … می باشد. نوع معمولی کارتریج Fx10 ظرفیتی معادل چاپ 2000 برگ پودر دارد به این معنی که پرینتر پس از چاپ حدود 2000 برگ، پودر داخل کارتریج آن تمام شده و مجدد بایستی مخزن آن از پودر پر شود که اصطلاحا می گوییم بایستی کارتریج آن شارژ شود.

 

شما با یادگیری شارژ کارتریج Fx10 می توانید پرینترهای زیر را به راحتی شارژ نمایید:

L-۱۰۰

Faxphone L-۱۲۰

I-Sensys ۴۱۲۰

۴۱۴۰, ۴۱۵۰, ImageCLASS MF۴۱۵۰

MF۴۶۹۰

Satera MF۴۱۲۰

MF۴۱۳۰

MF۴۱۵۰

MF۶۵۷۰

چرا شارژ کارتریج پرینتر؟

همانگونه که قبلا اشاره شد شارژ کردن کارتریج پرینتر نسبت به استفاده از کارتریج های نو، ضمن کاهش آلودگی محیط زیست می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش هزینه های شما داشته باشد.

خصوصا در بازار فعلی ایران که قیمت کارتریج ها افزایش بسیار زیادی داشته است می توان با صرف زمانی بسیار اندک نحوه شارژ کارتریج پرینتر را بصورت اصولی آموخت و اقدام به شارژ کارتریج پرینتر نمود. 

 

 

 

یک پیشنهاد؛

در صورتی که علاقه دارید شارژ کارتریج پرینتر را به عنوان یک شغل پاره وقت بیاموزید اینجا کلیک کنید.

با خرید این محصول آموزشی شما چه چیزی دریافت می کنید؟

پس از کلیک روی دکمه خرید و پرداخت مبلغ محصول یک فایل فشرده دریافت خواهید کرد که شامل یک ویدیوی آموزش عملی باز کردن، سرویس و شارژ کارتریج Fx10 می باشد و به همراه آن یک کتابچه با فرمت پی دی اف قرار دارد که تک تک قطعات یک کارتریج داخل آن تشریح شده است و نکات و تجربیات مهمی از شارژ کارتریج Fx10 را ارایه داده است.

شما با استفاده از این فایل پی دی اف می توانید تصویر و عملکرد هر کدام از قطعات کارتریج مانند درام، بلید، داکتربلید ، مگنت و … را بیاموزید و با دانش بیشتری اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود نمایید.

پشتیبانی محصول آموزش شارژ کارتریج اچ پی Fx10

تلاش شده است تا آموزش ارایه شده به شکل کاملا ساده و کاربر محور باشد. به صورتی که بدون هیچ گونه دانش فنی و صرفا با دیدن فیلم آموزشی و مطالعه کتابچه پی دی اف بتوانید به راحتی اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود نمایید.

اما باز هم به جهت اینکه با خیال آسوده تری اقدام به انجام این کار نمایید می توانید توسط شماره تلفن پشتیبانی که در اختیار شما قرار داده می شود سوالات و ابهامات خودتان را مطرح نمایید. توسط این شماره هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق تلگرام می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

وب سایت “فیکس هو” بصورت تخصصی در زمینه آموزش تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری فعالیت می کند در نتیجه می توانید این اطمینان را داشته باشید که این محصول آموزشی را از یک مرجع معتبر تهیه می کنید.

در نهایت این تضمین را به شما می دهیم که با استفاده از این آموزش و پشتیبانی آن به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید کارتریج پرینترتان را شارژ نموده و در هزینه های خود صرفه جویی بسیار خوبی داشته باشید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر