آموزش شارژ کارتریج HP 15A با تمام ریزه کاری ها (ویدیو و کتاب)

آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی 1200 + نحوه صحیح شارژ کارتریج 15A

پرینترهای لیزری علیرغم کیفیت و سرعت بالایی که دارند اما بعد از تعداد مشخصی که پرینت بگیرید مخزن رنگ آن خالی شده و بایستی مجددا با پودر مناسب پر شود. پرینتر اچ پی 1200 از کارتریج شماره 15A استفاده می کند. این آموزش برای کسانی تهیه شده است که می خواهند خودشان کارتریج پرینتر خود را شارژ کرده و در هزینه و زمان صرفه جویی کنند.

 کارتریج اچ پی 15A برای چه پرینترهایی قابل استفاده است؟

معمولا یک شماره کارتریج برای پرینترهای مختلفی ممکن مشترک باشد. اگر شما از مدل پرینترهای زیر استفاده می کنید شماره کارتریج این دستگاه ها 15A بوده و با این آموزش می توانید به راحتی و بصورت کاملا اصولی و حرفه ای اقدام به شارژ آن نمایید.

Hp laserjet 1000

Hp laserjet 1200

Hp laserjet 1220

Hp laserjet 3300

Hp laserjet 3380

[purchase_link id=”8989″ text=”خرید” style=”button” color=”green”]

کارتریج چیست و چرا آن را شارژ کنیم؟

کارتریج پرینتر اصطلاحی است که به قسمت مخزن رنگ پرینتر اطلاق می شود. این قطعه مصرفی بوده و بعد از تمام شدن پودر رنگی آن که معمولا برای مدل 1200 و مدلهایی که قبلا گفته شد به رنگ مشکی است دور انداخته شده و یک کارتریج نو استفاده می شود. اما خبر خوب این است که شما به راحتی می توانید کارتریج اچ پی 15A را شارژ کرده و ضمن صرفه جویی در هزینه خرید یک کارتریج نو، به حفظ سلامت محیط زیست هم کمک کنید.

یک کارتریج علاوه بر نگهداری از رنگ یا جوهر پرینتر شامل قطعات دیگری هم هست که در فرآیند چاپ لیزری نقش مهمی دارند. هنگام شارژ باید به این قطعات توجه داشته باشید و آنها را سرویس کنید تا کیفیت چاپ خوبی داشته باشید.

در این آموزش ضمن معرفی تک تک قطعات موجود در کارتریج پرینتر، شارژ اصولی و استاندارد کارتریج را فرا می گیرید و به راحتی می توانید در منزل این کار را انجام دهید.

پرینتر اچ پی 1200 مانند هر پرینتر دیگری بعد از مدتی کار ممکن است برگه ها را کمرنگ یا سفید چاپ کند که می تواند علامت خالی شدن مخزن رنگ آن باشد. پر کردن مجدد مخزن رنگ پرینتر اصطلاحا شارژ کارتریج گفته می شود.

نحوه شارژ کارتریج hp 15A چگونه است؟

این محصول آموزشی شامل یک فایل ویدیویی فارسی با ارایه جزئیات کامل از نحوه باز و بست، سرویس و تمیزکاری قطعات و نهایتا شارژ کارتریج پرینتر 1200 می باشد. همچنین یک کتابچه پی دی اف چند صفحه ای در کنار ویدیوی آموزشی قرار دارد که تصاویر تک تک قطعات کارتریج همراه با عملکرد هرکدام را تشریح کرده است. ضمن اینکه نکات و تجارب خیلی مهمی در خصوص شارژ کارتریج ارایه شده که با این آموزش کوتاه می توانید مانند یک شارژکار حرفه ای کارتریج پرینترتان را شارژ نمایید.

آیا با تهیه آموزش شارژ کارتریج اچ پی 15A می توانم خودم این کار را انجام دهم؟

بله، همانگونه که گفتیم همه جزئیات لازم در این آموزش توضیح داده شده و در یک زمان کوتاه می توانید شارژ کارتریج پرینتر خود را یادگرفته و نسبت به شارژکاران بی نیاز شوید. همچنین نکات و تجارب مهمی در خصوص شارژکارتریج بیان گردیده است که شما با به کارگیری آن می توانید کیفیت چاپ بسیار خوبی داشته باشید.

آیا برای شارژ کارتریج اچ پی 15A ابزارهای خاصی لازم دارم؟

شما برای این کار ابزار زیادی لازم ندارید، یک پیچ گوشتی ۴ سو ، یک کارد میوه خوری یا چاقو، یک سیم چین کفایت می کند. مقداری الکل برای تمیزکردن قطعات با کمی پنبه یا پارچه تمیز و همینطور تهیه پودر یا تونر لازم برای پر کردن مخزن کارتریج.

[purchase_link id=”8989″ text=”خرید” style=”button” color=”green”]

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر