فایل ریست پرینتر اپسون L486 و رفع مشکل چشمک زدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L486 و رفع مشکل چشمک زدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L486 – پرینتر اپسون مدل L486 یکی از مدل پرینترهای جوهرافشان و رنگی شرکت ژاپنی اپسون است که کیفیت بسیار خوبی دارد. یکی از مشکلاتی پرینتر ال 486 مانند سایر مدل های جوهرافشان اپسون به آن برخورد می کند این است که بعد از مدتی متوقف می شود و هیچ دستور چاپی نمی گیرد.

مشکل چشمک زدن چراغ ها در پرینتر اپسون L486

زمانی که این مشکل ایجاد می شود چراغ های تعبیه شده روی پنل پرینتر به شکل خاصی شروع به چشمک زدن می کنند. به این صورت که چراغ نشانگر جوهر که به شکل قطره مشخص شده است به همراه چراغ مربوط به کاغذ دستگاه بصورت یکی در میان و متناوب شروع به خاموش و روشن شدن می کنند. دقت داشته باشید که گفتیم بصورت یکی در میان، یعنی با روشن شدن هرکدام دیگری در حالت خاموش قرار دارد. در این حالت پرینتر L486 احتیاج به ریست دارد.

نحوه ریست پرینتر اپسون L486

ریست پرینتر اپسون L486

برای ریست کردن پرینتر اپسون ال 486 نیاز به نرم افزار ریست آن دارید. این نرم افزار که با عنوان فایل ریست هم شناخته می شود می تواند مشکل متوقف شدن پرینتر شما را برطرف نماید.

نحوه ریست پرینتر اپسون

ریست کردن این مدل پرینتر زحمت چندانی ندارد. در کنار فایل ریست که تهیه می کنید یک فایل آموزشی آماده شده است که همه مراحل ریست پرینتر را بصورت مرحله به مرحله و تصویری آموزش می دهد و خیلی راحت می توانید اقدام به ریست پرینتر خود نمایید. البته هرجا مشکلی بود یا نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از شماره پشتیبانی موجود در فایل آموزشی استفاده کرده و از ما راهنمایی بخواهید.

نکته مهم:

بعد از دانلود فایل و قبل از اینکه فایل را از حالت فشرده خارج کنید حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. معمولا اغلب آنتی ویروس ها ، فایل های ریست پرینتر را پاک کرده یا غیر فعال می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر