درایور پرینتر لیزری HP M236sdn همراه با راهنمای نصب

دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M236sdn

در ادامه می توانید اطلاعاتی در خصوص پرینتر اچ پی مدل ام 236 اس دی ان بدانید. همچنین در خصوص نوع درایور ارایه شده و روش نصب آن اطلاعاتی کلی ارایه شده است. در صورتی که نیاز به این اطلاعات ندارید و صرفا به دنبال فایل نصب راه انداز این مدل پرینتر هستید مستقیما به انتهای مطلب بروید.

معرفی مختصر پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M236sdn

M236sdn یکی ازپرینترهای شرکت اچ پی محسوب میشود و بعنوان یک پرینترسه کاره (پرینت،کپی،اسکن) در طراحی زیبا به حساب می آید. پرینتر M236sdn برای محیط های اداری و خانگی مناسب است این پرینترسه کاره فضای بسیار کمی را در مقابل پرینترهای مشابه خود اشغال می کند وبه راحتی قابل جابه جایی و در دسترس است.

با استفاده از قابلیت اتصال وایرلس دوباندی پرینتر تمامی موبایل ها و تبلت های اپل میتوان به راحتی به آن متصل شد واسناد مورد نیاز را پرینت و اسکن کنند و یا با استفاده از اپلیکیشن HP SMART به شکل مجازی متصل شد و به آسانی فایل های خود را از موبایل هوشمند یا Dropbox, Google Drive, email Cloudپرینت بگیرید یا اسکن را در آنها ذخیره کنید.علاوه بر موارد بیان شده میتوان از طریق فعالیت هایی از قبیل پرینت،اسکن و کپی هرمکانی که باشید میشود از روی موبایل مطلع شد.

رزولوشن M236sdn دارای 600x600dpi است درحالی که سرعت آن برای چاپ سیاه وسفید به 19صفحه دردقیقه می رسد.

M236sdn دارای ظرفیت سینی ورودی150 برگ با قابلیت پرینت دورو است که باعث میشود درمصرف کاغذ و زمان صرفه جویی شود.

درایور پرینتر مدل M236sdn چه برنامه ای است؟

درایور پرینتر یا همان راه انداز چاپگر در واقع برنامه ای است که همراه با پرینتر ارایه می شود. هنگامی که شما پرینتر M236sdn را خریداری می کنید این برنامه معمولا داخل سی دی همراه پرینتر وجود دارد. شما برای استفاده از پرینتر M236sdn و یا فعال شدن همه امکانات و تنظیمات آن، بایستی این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما عوض شده است و نیاز به نصب مجدد پرینتر دارید و سی دی برنامه را در اختیار ندارید جای نگرانی وجود ندارد. اینجا درایور پرینتر M236sdn را برای شما آماده کرده ایم.

انواع درایور پرینتر M236sdn

درایور پرینتر M236sdn در دو نسخه 32 بیت و 64 بیت وجود دارد. البته امکان دارد که هر دو نسخه درایور 32 بیت و 64 بیت در قالب یک برنامه یا نرم افزار هم وجود داشته باشد. که این مورد را می توانید از قسمت دانلود درایور پرینتر در پایین همین بخش بررسی نمایید.

برای اینکه متوجه شوید که آیا نیاز به درایور 32 بیت یا 64 بیت دارید باید به مشخصات ویندوز کامپیوتر خود مراجعه نمایید. در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما 32 بیت است می توانید از نسخه 32 بیت و در صورتی که 64 بیت است از نسخه 64 این درایور استفاده نمایید.

نکته: 64 بیت با عنوان X64 و 32 بیت با عنوان X86 هم شناخته می شود.

دانلود درایور پرینتر M236sdn از وب سایت فیکس هو کاملا رایگان است

در این صفحه، هرآنچه برای دانلود درایور پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M236sdn و نصب آن لازم دارید را برای شما قرار داده‌ایم. توجه داشته باشید دانلود فایل های درایور کاملا رایگان بوده و روی هیچ کدام از فایل ها پسورد وجود ندارد.

دقت داشته باشید این برنامه در قالب فایل فشرده با فرمت RAR می باشد و بعد از دانلود درایور نیاز دارید تا با استفاده از برنامه های فشرده ساز مانند WinRAR آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

در صورت وجود مشکل می توانید از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید.

نصب پرینتر اچ پی مدل M236sdn

یک قاعده کلی برای نصب پرینترهای لیزری اچ پی وجود دارد. هنگام نصب پرینتر باید کابل رابط آن جدا باشد. اگر کابل را متصل کردید ایرادی ندارد ولی پرینتر باید خاموش باشد.

مراحل نصب درایور پرینتر M236sdn مشابه همه نرم افزارهای دیگر می باشد. ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج نموده و آن را اجرا نمایید. مراحل نصب برنامه را ادامه دهید تا شکل کابل رابط یو اس بی برای شما نشان داده شود. در این مرحله نیاز دارید که پرینتر را روشن نمایید یا اگر اتصال کابل آن را از قبل قطع کرده اید، آن را وصل نمایید. باید صبر کنید تا این مرحله به صورت خودکار انجام شود.

پس از آن مراحل را تا انتها ادامه دهید. شاید نیاز باشد یک بار کامپیوتر را خاموش و روشن نمایید.

لینک دانلود درایور پرینتر HP M236sdn

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “درایور پرینتر لیزری HP M236sdn همراه با راهنمای نصب”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر