فایل ریست پرینتر اپسون L805 ، رفع مشکل متوقف شدن پرینتر

فایل ریست پرینتر اپسون مدل L805 به همراه آموزش تصویری و ویدیویی نحوه ریست

ریست پرینتر اپسون L805 و رفع مشکل روشن شدن چراغ های قطره و کاغذ

ریست پرینتر اپسون L805 – پرینتر اپسون مدل L805 یکی از بهترین پرینترهای رنگی داخل بازار و از محصولات شرکت اپسون می باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

یکی از مشکلات شایع پرینتر اپسون L805 این است که بعد از مدتی از کار می ایستد و در حالی که چراغ جوهر و چراغ کاغذ بصورت متناوب یا یکی در میان چشمک زن می شود پرینتر عکس العمل دیگری ندارد.

در این مواقع اگر پرینتر را خاموش و روشن کنید باز هم این مشکل وجود دارد و پرینتر در واقع قفل می کند و دستور چاپ را اجرا نمی کند.

در این هنگام برای رفع مشکل بایستی دستگاه را ریست نمایید تا بتوانید مجددا از پرینتر استفاده نمایید. عمل ریست توسط یک برنامه یا نرم افزار کوچک انجام می شود که اصطلاحا به آن فایل ریست اپسون L805 می گوییم.

استفاده از این فایل بسیار ساده است و در کنار فایل یک ویدیوی آموزشی وجود دارد که مطابق آن می توانید به راحتی مشکل پرینتر خود را حل کرده و مجددا از آن استفاده نمایید.

اگر در این خصوص اطلاعات بیشتری نیاز دارید ادامه را با این مقاله با فیکس هو همراه باشید.

فایل ریست پرینتر اپسون L805

چرا پرینترهای شرکت اپسون بعد از مدتی از کار می افتند؟

معمولا یکی از سیاست های جالب شرکت های تولید کننده پرینتر که کاربران کمتر به آن توجه می کنند فروش قطعات، مواد مصرفی و سایر ملزومات پرینتر مانند جوهر و کاغذ است. شما پرینتر را یک بار می خرید اما برای آن بارها و بارها جوهر، کاغذ و سایر قطعات مصرفی را مجبور می شوید بخرید.

این جا همان جایی است که شرکت های تولید کننده پرینتر سودشان را بدست می آورند.

مشکل متوقف شدن پرینترهای اپسون بدلیل پرشدن کنتور ضایعات پرینتر است. در این گونه پرینترها مخزنی برای جوهر ضایعات درنظر گرفته شده که توسط نمدهایی جوهر زائد در آن نگهداری می شود.

این نمدها بعد از مدتی بایستی تعویض شوند. در این زمان چراغ جوهر و چراغ کاغذ پرینتر بصورت یکی درمیان به حالت چشمک زن درآمده و پرینتر بصورت کامل متوقف می شود.

در این زمان بایستی پرینتر را توسط فایل ریست فعال کنید.

در صورتی که برای استفاده از برنامه مشکلی داشتید می توانید روی ما حساب کرده و بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهیم.

سبد فروشگاه
فایل ریست پرینتر اپسون L805 ، رفع مشکل متوقف شدن پرینتر
45.000 تومان
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر