پرینتر دست دو اچ پی مدل LaserJet Enterprise MFP M630 Laser Printer

پرینتر دست دو اچ پی مدل LaserJet Enterprise MFP M630

در این نوشته به معرفی یکی از پرینترهای حرفه ای شرکت اچ پی می پردازیم، پرینتر دست دوم اچ پی ام 630 با عنوان کامل LaserJet Enterprise MFP M630 Laser Printer لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اگر از کاربران وب سایت فیکس هو بوده باشید حتما اطلاع دارید که بیشترین فعالیت ما در زمینه آموزش های کاربری و رفع اشکال پرینتر می باشد و تلاش می کنیم تا در کنار این آموزش ها، با انتشار مقالات مفید و مشاوره ای در زمینه انتخاب و خرید یک پرینتر مناسب در خدمت کاربران باشیم. اما با توجه به حجم زیاد درخواست ها بر این شدیم تا در کنار ارایه مقالات و آموزش ها در جهت تامین پرینتر یا قطعات مورد نیاز کاربران گامی هرچند کوچک برداریم.

خانواده پرینترهای LaserJet Enterprise MFP M630 شامل مدل های زیر است:

M630dn
M630h
M630f
Flow M630z

معرفی پرینتر استوک اچ پی mfp m630

با توجه به وضعیت افزایش قیمت پرینترها همانند دیگر کالاها، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا از پرینترهای دست دوم استفاده کنند. اگر نظر ما را هم بخواهید در بسیاری از موارد خرید یک پرینتر دست دوم بسیار مناسب تر نسبت به یک پرینتر نو می باشد.

پرینتر اچ پی mfp m630 یک پرینتر چندکاره و کاملا حرفه ای بوده و یک گزینه بسیار عالی برای کافینت ها، دفاتر، ادارات ، مدارس و مکان هایی که دارای حجم چاپ یا کپی زیادی هستند به شمار می رود. این پرینتر نسبتا سنگین است و حدود 60 کیلوگرم وزن دارد و برای منزل توصیه نمی شود، مگر اینکه حجم چاپ زیادی داشته باشید.

هم اکنون، این امکان فراهم شده است تا بتوانید این مدل پرینتر را با قیمتی بسیار پایین تر از مدل نو آن و با کیفیتی عالی تهیه کنید.

در صورتی که تصمیم به خرید پرینتر دست دو یا پرینتر استوک دارید می توانید از طریق شماره واتسپ زیر درخواست مشاوره داشته باشید. همچنین توصیه می کنیم مقاله خرید پرینتر دست دو | هر آنچه برای خرید چاپگر دست دوم باید بدانید را هم مطالعه نمایید.

پرینتر اچ پی M630 یک گزینه فوق العاده برای کافینت ها، چاپخانه ها و تایپ و تکثیر

چرا پرینتر hp m630 را برای یک کافینت یا چاپخانه توصیه می کنیم؟ در ادامه برخی ویژگی های این غول شرکت اچ پی را ذکر می کنیم و مسلما شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که این مدل پرینتر برای اماکن گفته شده یک گزینه بی نظیر به حساب می آید.

ویژگی های عالی پرینتر hp 630 برای کافینت ها و چاپخانه ها

  • پرینتر اچ پی 630 از نوع لیزری بوده و با سرعت حدود 60 برگ در دقیقه کپی و پرینت می گیرد که این سرعت در میان پرینترهای هم رده خود بسیار جالب و شگفت انگیز است.
  • پرینتر لیزری اچ پی M630 دارای 4 قابلیت مهم پرینت، اسکن، کپی و فکس است و با این قابلیت ها مانند یک آچار فرانسه در محیط کار شما خواهد بود.
  • این پرینتر از یک کارتریج بزرگ به شماره HP 81A استفاده می کند که حداقل 10000 برگ پرینت می گیرد. اگر از سری X این کارتریج یعنی کارتریج 81x استفاده کنید می توانید بیش از 15000 برگ با هر بار شارژ کردن آن پرینت بگیرید!
  • این پرینتر مجهز به تغذیه خودکار اسناد یا همان ADF است. با استفاده از این قابلیت می توانید حجم زیاد اسناد را با حداقل زمان کپی یا اسکن نمایید و در حجم زیاد، کار شما بسیار راحت خواهد شد.
  • پرینتر اچ پی M630 از یک صفحه نمایش 8 اینچ لمسی بهره می برد و با سیستم عامل جذابی که دارد کار با آن بسیار لذت بخش است.
  • این پرینتر قابلیت چاپ وایرلس را دارد و شما می توانید از روی گوشی موبایل اسناد خود را چاپ کنید. همینطور با مجهز بودن به پورت یو اس بی می توانید فایلهای خود را از روی فلش چاپ نمایید. در کنار همه اینها با وجود پورت شبکه، به راحتی می توانید از سیستم های مختلف دستور چاپ ارسال نمایید.
  • و کلی ویژگی های دیگر که در صورت تمایل می توانید مقاله نقد و بررسی کامل پرینتر Hp M630 را بخوانید. (مقاله بزودی)

خرید پرینتر دست دو hp M630 از طریق فیکس هو چه مزیتی دارد؟

بیشتر فعالیت وب سایت فیکس هو در زمینه آموزش است. یادگیری و رفع مشکلات کاربران در خصوص استفاده از پرینترها یکی از اهداف بزرگ ما می باشد. شما می توانید قبل و بعد از خرید درخواست مشاوره داشته باشید و توصیه ما هم این است که این کار را حتما انجام دهید. ما برای مشاوره هیچ هزینه ای دریافت نمی کنیم حتی اگر بخواهید از جای دیگری پرینتر تهیه کنید. اما در صورتی که تصمیم گرفتید تا از طریق ما اقدام به تهیه پرینتر نمایید می توانید از آموزش ها و خدمات و پشتیبانی تخصصی ما بهره مند شوید.

ما با سوالات شما در خصوص پرینترها دانش خود را بروز می کنیم و از درخواست شما برای مشاوره استقبال می کنیم. پس بدون درنگ می توانید با ارسال پیام در واتسپ درخواست مشاوره نمایید.

09905642300

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر