ریست درام پرینتر برادر MFC-9140CDN ، رفع خطای درام

ریست درام پرینتر برادر MFC-9140CDN ، نحوه رفع خطای درام

ریست درام پرینتر برادر MFC-9140CDN – پرینترهای برادر هم مانند پرینترهای سامسونگ بعد از مدتی کارکرد با پیغام های خطا مواجه می شوند. یکی از این موارد پیغام های خطایی از قبیل Change Drum ، Replace drum و Change drum soon می باشد.

ریست درام پرینتر برادر 9140CDN

پرینتر برادر MFC-9140CDN نیز بعد از مدتی نیاز به ریست درام دارد. البته در این مدت ممکن است درام دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت بعد از تعویض درام باید درام آن بصورت نرم افزاری ریست شود. شاید هم بخواهید بدون اینکه درام آن را عوض کنید اقدام به ریست آن نمایید.

در ادامه نحوه ریست درام پرینتر برادر MFC-9140CDN را بصورت کاملا اصولی و قدم به قدم برای شما آماده کرده ایم. این آموزش شامل یک فایل ویدیویی کوتاه است که خیلی راحت می توانید مطابق آن اقدام به ریست پرینتر خود نمایید. همچنین یک فایل پی دی اف بصورت راهنما وجود دارد که قدم به قدم مراحل ریست درام پرینتر برادر MFC-9140CDN را توضیح می دهد.

مختصری در مورد پرینتر برادر 9140CDN

این مدل پرینتر در واقع جزء پرینترهای چندکاره شرکت برادر می باد که اسناد و تصاویر شما را می تواند با دقت 1200 در 2400 نقطه بر اینچ مربع چاپ نماید. پرینتر 9140cdn از کیت کارتریج مدل TN261 استفاده می کند. و قابلیت اتصال به شبکه بیسیم وایفای را دارد.

این دستگاه همچنین مجهز به قابلیت ارسال و دریافت فکس بوده و سرعت فکس آن مطابق با 30 برگ در دقیقه است.

همچنین باید بدانید که MFC-9140CDN در واقع یک پرینتر رنگی است و سرعت چاپ آن در حالت رنگی 22 برگ در دقیقه است.

تکنولوژی چاپ این پرینتر لیزری بوده و در نتیجه مانند سایر پرینترهای رنگی که از سیستم جوهر برای تامین رنگ خود استفاده می کنند دغدغه خشک شدن جوهر را نخواهید داشت. این آموزش در خصوص نحوه ریست پرینترهای برادر بود. در صورتی که شما هم تجربه یا نظری در خصوص این مدل پرینتر دارید لطفا در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران مطرح نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر