دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M130fn برای ویندوز 10 ،7 ،8.1

دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M130fn

در ادامه ضمن معرفی مختصری درباره این پرینتر برای شما لینک دانلود درایور آن را قرار داده ایم تا در صورت هرگونه مشکل و عدم دسترسی به درایور خود پرینتر میتوانید آن را به صورت رایگان از سایت فیکس هو دانلود نمایید

معرفی مختصر پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M130fn

M130fn   یک نوع پرینتر لیزری که علاوه بر ظاهر زیبا و چندکاره بودن قابلیت چاپ.اسکن.کپی و فکس را به همراه دارد که با رزولوشن چاپ 600 × 600 dpiقادر است متن ها را با کیفیت بهتری پرینت کند.

M130fn  قادر به پرینت 23برگ در دقیقه است که اولین برگ برای پرینت حدود 7.3 ثانیه طول میکشد. این پرینتر دارای سینی کاغذ، با ظرفیت 150 برگ است که بیشتر برای امور چاپی با حجم کم استفاده می شود.

پرینتر M130fn  ماهانه 150تا 1500 برگ را به پرینت میرساند. کاربراین توانایی را دارد که میتواند 99برگ را بصورت متوالی کپی و تا 25الی 400% بزرگنمایی کرد.

M130fn  به یک اسکنر مجهز شده است که قابلیت اسکن اسناد رنگی با رزولوشن 600 dpiو اسناد تک رنگ با رزولوشن dpi1200 را دارد.

M130fn  برخلاف پرینتر M130aبه تغذیه خودکارADF مجهز است که اهمیت بسیاری دارد که باعث پیشرفت در امورمی شود . اتصال وای فای به پرینتر M130fn باعث می شود کاربران بتوانند بدون نیاز به ارتباط کابلی به پرینتر وصل شود و فایل خود را برای پرینت ارسال نماید

درایور پرینتر مدل M130fn چه برنامه ای است؟

درایور پرینتر یا همان راه انداز چاپگر در واقع برنامه ای است که همراه با پرینتر ارایه می شود. هنگامی که شما پرینتر M130fn را خریداری می کنید این برنامه معمولا داخل سی دی همراه پرینتر وجود دارد. شما برای استفاده از پرینتر M130fn و یا فعال شدن همه امکانات و تنظیمات آن، بایستی این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما عوض شده است و نیاز به نصب مجدد پرینتر دارید و سی دی برنامه را در اختیار ندارید جای نگرانی وجود ندارد. اینجا درایور پرینتر M130fn را برای شما آماده کرده ایم.

انواع درایور پرینتر M130fn

درایور پرینتر M130fn در دو نسخه 32 بیت و 64 بیت وجود دارد. البته امکان دارد که هر دو نسخه درایور 32 بیت و 64 بیت در قالب یک برنامه یا نرم افزار هم وجود داشته باشد. که این مورد را می توانید از قسمت دانلود درایور پرینتر در پایین همین بخش بررسی نمایید.

برای اینکه متوجه شوید که آیا نیاز به درایور 32 بیت یا 64 بیت دارید باید به مشخصات ویندوز کامپیوتر خود مراجعه نمایید. در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما 32 بیت است می توانید از نسخه 32 بیت و در صورتی که 64 بیت است از نسخه 64 این درایور استفاده نمایید.

نکته: 64 بیت با عنوان X64 و 32 بیت با عنوان X86 هم شناخته می شود.

دانلود درایور پرینتر M130fn از وب سایت فیکس هو کاملا رایگان است

در این صفحه، هرآنچه برای دانلود درایور پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M130fn و نصب آن لازم دارید را برای شما قرار داده‌ایم. توجه داشته باشید دانلود فایل های درایور کاملا رایگان بوده و روی هیچ کدام از فایل ها پسورد وجود ندارد.

دقت داشته باشید این برنامه در قالب فایل فشرده با فرمت RAR می باشد و بعد از دانلود درایور نیاز دارید تا با استفاده از برنامه های فشرده ساز مانند WinRAR آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

در صورت وجود مشکل می توانید از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید.

نصب پرینتر اچ پی مدل M130fn

یک قاعده کلی برای نصب پرینترهای لیزری اچ پی وجود دارد. هنگام نصب پرینتر باید کابل رابط آن جدا باشد. اگر کابل را متصل کردید ایرادی ندارد ولی پرینتر باید خاموش باشد.

مراحل نصب درایور پرینتر M130fn مشابه همه نرم افزارهای دیگر می باشد. ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج نموده و آن را اجرا نمایید. مراحل نصب برنامه را ادامه دهید تا شکل کابل رابط یو اس بی برای شما نشان داده شود. در این مرحله نیاز دارید که پرینتر را روشن نمایید یا اگر اتصال کابل آن را از قبل قطع کرده اید، آن را وصل نمایید. باید صبر کنید تا این مرحله به صورت خودکار انجام شود.

پس از آن مراحل را تا انتها ادامه دهید. شاید نیاز باشد یک بار کامپیوتر را خاموش و روشن نمایید.

لینک دانلود دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل M130fn

لینک دانلود _ کلیک کنید _ حجم 252 مگابایت 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر