دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل m304a برای ویندوز 11، 10، 8.1 و 7

دراﯾﻮر ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل m304a

در ادامه ضمن قرار دادن اطلاعاتی درباره این مدل پرینتر همچنین برای شما لینک دانلود درایور را نیز در اختیار گذاشته ایم .

معرفی مختصر پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل m304a

کارکرد کارتریج یا تونر3000برگ است. کارتریج یا تونرمصرفی و نوع lcd غیر لمسی است .شبکه بی سیم وای فا ندارد.نوع چاپ سیاه و سفید است و سرعت چاپ (برگ در دقیقه)35 صفحه در دقیقه است.ظرفیت سینی کاغذ(برگ) 250 برگ است و سایز کاغذ مورد استفاده a4است.حافظه پرینتر 256 مگا بایت است. ازجمله باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات برند معتبر و پرآوازه اچ پی از لحاظ هزینه کرد خرید میتوان از پرینتر لیزری اچ پی مدل M304aیاد کرد.و دارای فناوری چاپ لیزری است تک کاره است ، قابلیت چاپ اسناد و مدارک را فقط بصورت سیاه سفید با رزولوشن بالا را دارد.
این چاپگر از لحاظ مشخصات ظاهری با ابعاد تقریبا کوچک و وزن کم حجم خود بیشتر مناسب استفاده در کارکردهای خانگی، ادارات و یا شرکت ها می باشد، از سوی دیگر با حافظه 256 مگابایتی و پردازنده 1200 مگاهرتزی و سرعت و بازدهی متوسطی که این دستگاه دارد، توصیه می شود برای مصارف چاپی کم حجم تا متوسط از آن استفاده شود. چاپگر اچ پی M304a با ساختار ظاهری به ابعاد (464x443x274) میلی متر و با ورزن تنها 8.22 کیلوگرم همانطور که گفتیم مناسب استفاده در محیط های کوچک دفتری بوده و در بحث مشخصات ظاهری آن می توان به امکاناتی همچون جنس بدنه از نوع پلاستیک نرم سفید رنگ، بهره مندی از نمایشگری دوخطی سیاه سفید نوع (LCD) و پنل دکمه های کاربردی جهت مدیریت امکانات دستگاه اشاره کرد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

مهمترین مزایا و معایب کاربردی

مزایا:

– سرعت و کیفیت چاپ بالا

– تجهیز به پورت (High Speed USB 2.0)

– پشتیبانی از امکانات نرم افزاری (HP Smart App)

معایب:

– عدم تجهیز به پورت شبکه (Ethernet)

– عدم قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi)

– عدم تجهیز به قابلیت چاپ دورو و اتوماتیک

 

درایور پرینتر مدل m304a چه برنامه ای است؟

درایور پرینتر یا همان راه انداز چاپگر در واقع برنامه ای است که همراه با پرینتر ارایه می شود. هنگامی که شما پرینتر m304a را خریداری می کنید این برنامه معمولا داخل سی دی همراه پرینتر وجود دارد. شما برای استفاده از پرینتر m304a و یا فعال شدن همه امکانات و تنظیمات آن، بایستی این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما عوض شده است و نیاز به نصب مجدد پرینتر دارید و سی دی برنامه را در اختیار ندارید جای نگرانی وجود ندارد. اینجا درایور پرینتر m304a را برای شما آماده کرده ایم.

انواع درایور پرینتر m304a

درایور پرینتر m304a در دو نسخه 32 بیت و 64 بیت وجود دارد. البته امکان دارد که هر دو نسخه درایور 32 بیت و 64 بیت در قالب یک برنامه یا نرم افزار هم وجود داشته باشد. که این مورد را می توانید از قسمت دانلود درایور پرینتر در پایین همین بخش بررسی نمایید.

برای اینکه متوجه شوید که آیا نیاز به درایور 32 بیت یا 64 بیت دارید باید به مشخصات ویندوز کامپیوتر خود مراجعه نمایید. در صورتی که ویندوز کامپیوتر شما 32 بیت است می توانید از نسخه 32 بیت و در صورتی که 64 بیت است از نسخه 64 این درایور استفاده نمایید.

نکته: 64 بیت با عنوان X64 و 32 بیت با عنوان X86 هم شناخته می شود.

دانلود درایور پرینتر m304a از وب سایت فیکس هو کاملا رایگان است

در این صفحه، هرآنچه برای دانلود درایور پرینتر ﻟﯿﺰری اچ ﭘﯽ ﻣﺪل m304a و نصب آن لازم دارید را برای شما قرار داده‌ایم. توجه داشته باشید دانلود فایل های درایور کاملا رایگان بوده و روی هیچ کدام از فایل ها پسورد وجود ندارد.

دقت داشته باشید این برنامه در قالب فایل فشرده با فرمت RAR می باشد و بعد از دانلود درایور نیاز دارید تا با استفاده از برنامه های فشرده ساز مانند WinRAR آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

در صورت وجود مشکل می توانید از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید.

نصب پرینتر اچ پی مدل m304a

یک قاعده کلی برای نصب پرینترهای لیزری اچ پی وجود دارد. هنگام نصب پرینتر باید کابل رابط آن جدا باشد. اگر کابل را متصل کردید ایرادی ندارد ولی پرینتر باید خاموش باشد.

مراحل نصب درایور پرینتر m304a مشابه همه نرم افزارهای دیگر می باشد. ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج نموده و آن را اجرا نمایید. مراحل نصب برنامه را ادامه دهید تا شکل کابل رابط یو اس بی برای شما نشان داده شود. در این مرحله نیاز دارید که پرینتر را روشن نمایید یا اگر اتصال کابل آن را از قبل قطع کرده اید، آن را وصل نمایید. باید صبر کنید تا این مرحله به صورت خودکار انجام شود.

پس از آن مراحل را تا انتها ادامه دهید. شاید نیاز باشد یک بار کامپیوتر را خاموش و روشن نمایید.

لینک دانلود درایور پرینتر اچ پی M304a

لینک دانلود – کلیک کنید – 118 مگابایت

نسخه کامل

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر