خرید پرینتر اپسون L805 دست دو با کیفیت چاپ عالی

خرید پرینتر اپسون L805 دست دو

شرکت ژاپنی اپسون که یکی از غول‌های تولید پرینتر در سطح جهان است، به ارائه محصولات با ارزش خرید بالا معروف است. این شرکت، پرینتر اپسون L805 دست دو را با ویژگیهای خوب و قیمتی عالی به بازار عرضه کرد.

اپسون L805، یک پرینتر تک کاره جوهری با قابلیت ارتباط وای فای است و از ارزانترین پرینترهای چاپ عکس حرفه ای است. از کاغذهای با گرماژ 65 تا 280 گرم پشتیبانی کرده و ابعاد آن 547 در 187 در 289 میلی‌متر و 6 کیلوگرم وزن دارد. با هردو سیستم عامل ویندوز و مک کار می‌کند. اگر این ویژگی‌ها را در کنار یک قیمت بسیار مناسب قرار دهیم، ارزش خرید پرینتر اپسون L805 دست دو به مراتب بیشتر از رقبای آن است.

ویژگی های پرینتر اپسون L805 دست دو

از ویژگی های پرینتر اپسون L805 دست دو ابعاد نسبتاً جمع و جور و کم وزن آن است که به راحتی بر روی میز کار شما قابل استفاده است.  بدنه این محصول علیرغم دست دو بودن از پلاستیک با دوام طراحی شده و مواد مصرفی آن براحتی در بازار قابل تهیه است. در نتیجه با آسودگی خیال بیشتری می‌توانید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمائید.

نکته: تنها تفاوت پرینتر اپسون L800 و اپسون L805 در قابلیت وایرلس آن است. پرینتر اپسون ال 805 قابلیت وایفای دارد.

بحث قابلیت اتصال در پرینترها بخصوص پرینترهای دست دو همیشه موضوع مهمی بوده و مشتری می‌خواهد بداند که این دستگاه با ویندوز و سیستم وی سازگاری داشته و مشکلی پیش نمی‌آید! خوشبختانه از این حیث، پرینتر اپسون L805 دست دو، هم به صورت USB 2.0 و هم به صورت Wi-Fi قابل استفاده است. و از این بابت مشکلی پیش روی شما نخواهد بود. با استفاده از یک شبکه Wi-Fi، می‌توانید تصاویر موردنظرتان را از موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به پرینتر ارسال و چاپ کنید. همچنین یک اپ موبایل دارد که از طریق آن می‌توانید کار اسکن و چاپ را با دستگاه انجام دهید.

پرینتر اپسون L805 دست دو از سایز کاغذهای معمول مثل A5 و A4 و B5 و حتی سایز پاکت‌نامه‌ها پشتیبانی می‌کند. سینی کاغذ این پرینتر، 120 برگه A4 معمولی (تحریر) و 20 برگه گلاسه را جا می‌گیرد. بخش خروجی دستگاه ظرفیت 50 برگه A4 را دارد. این پرینتر برخلاف پرینترهای رایج که 4 رنگ می‌باشند از 6 رنگ برای چاپ استفاده می‌کند که کیفیت چاپ را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

بررسی عملکرد پرینتر اپسون L805 دست دو

پس از بررسی ویژگی‌های این پرینتر نوبت به عملکرد دستگاه می‌رسد. این دستگاه تصاویر را با رزولوشن 5760 DPI برای شما چاپ می‌کند. در بالاترین کیفیت ممکن این دستگاه توان چاپ 12 عکس را در هر دقیقه دارد. علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای معمولی، امکان چاپ بر روی سی دی و کارت ویزیت هم را در اختیار دارید.

نرم افزار اپسون L805 کاربری راحتی داشته و امکانات خوب و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان چینش‌های متفاوت تصاویر در کنار هم را به شما داده که قابل سفارشی نیز هست. همچنین، تنظیماتی برای اصلاح قرمزی چشم و بهبود کیفیت عکس وجود دارد.

چرا خرید پرینتر اپسون L805 دست دو؟

پرینتر اپسون L805 دست دو یک چاپگر دست دو وارداتی است. پرینترهای دست دو وارداتی کیفیتی به مراتب بالاتر نسبت به پرینترهای دست دو داخلی دارند. چرا که این دستگاه بسیار کمتر از عمر مفیدی که روی دستگاه حک شده کار کرده‌ و در صورت استفاده صحیح می‌تواند بیشتر از عمر مفید که بصورت میانگین تعیین شده است، به کار خود ادامه دهد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات وب سایت فیکس هو توسط متخصین شرکت بررسی شده و با سلامت کامل به مشتری تحویل می‌شوند.

خرید پرینتر اپسون L805 دست دو برای چه کسانی مناسب است؟

در بحث خرید و در این رنج قیمت، پرینترهای چندانی که توان مقایسه با ویژگی‌های پرینتر اپسون L805 را داشته باشد، وجود ندارد، شاید اگر از هزینه جوهر این پرینتر چشم‌پوشی کنیم، با توجه به ویژگی‌هایی که باهم برشمردیم و کیفیت چاپ عالی پرینتر و قیمت مناسب آن می‌توان خرید پرینتر اپسون L805 دست دو را برای عکاسان و تمامی کسانی که با چاپ عکس سروکار دارند، انتخاب نهایی دانست.

جهت مشاوره خرید پرینتر با شماره زیر تماس بگیرید.

09905642300 – همتی نیا

واتساپ – تلگرام

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر