آیفون خود را به چاپگر عکس مجهز کنید!

آیفون خود را به چاپگر عکس مجهز کنید!

در عصر اینستاگرام و اسنپ چت گجت مخصوصی برای چاپ عکس هایی که میگیریم تولید شده است. خوشبختانه شما یک دوربین عالی روی اسمارت فون خود دارید که شما را از حمل یک دوربین عکاسی دست و پاگیر بی نیاز کرده است.

Prynt Pocket همان گجتی است که از آن تعریف کردیم. یک چاپگر کوچک جیبی که به اسمارت فون شما متصل می شود و گوشی شما را به یک دوربین چاپ عکس فوری تبدیل می کند. با این دستگاه بلافاصله بعد از گرفتن عکس می توانید آن را چاپ کنید ضمن اینکه نسخه دیجیتالی آن هم در گوشیتان ذخیره می شود. قیمت این ابزار حدود 150 دلار می باشد.

 

این دستگاه بعضی عملکردهای دوربین عکاسی را نیز دارد به طوری که یک دکمه شاتر فیزیکی و همچنین قسمتی برای بزرگنمایی و کوچک نمایی در آن تعبیه شده است. ساختار فیزیکی دستگاه طوری است که آیفون با هر سایزی را می توانید از طریق پورت lightning  به آن متصل کنید. البته این را هم بگوییم که جهت استفاده از دستگاه مورد نظر بایستی اپلیکیشن مخصوص آن را از اپ استور دانلود نموده و نصب نمایید.

دستگاه مذکور دومین نسل از چاپگرهای فوری شرکت Prynt می باشد که  اولین آن در سال 2014 عرضه شد و البته هنوز هم در دسترس کاربران می باشد.

نکته جالبی که در مورد این گجت و فناوری مربوط به آن وجود دارد این است که زمانی که شما یک عکس را با آن می گیرید در واقع یک عکس زنده یا گیف را ثبت می کنید. با استفاده از اپلیکیشن آن می توانید عکس را ویرایش کرده و چاپ کنید اما نسخه ویدیویی و متحرک عکس نیز توسط اپلیکیشن آن ثبت می شود. پس از چاپ عکس اگر با دوربین اسمارت فون خود عکس چاپ شده را مشاهده کنید اپلیکیشن آن عکس را شناسایی کرده و نسخه ویدیویی عکس را به شما نشان خواهد داد.

شرکت Prynt این قابلیت را جلوه “هری پاتر” نامگذاری کرده است که از روزنامه های داستان هری پاتر با تصاویر متحرک برداشت شده است.

جلوه هری پاتر

همانطور که گفته شد این چاپگر قیمتی حدود 150 دلار دارد همچنین هر چاپگر 10 کاغذ عکس درون خود دارد و بسته 40 تایی آن قیمتی حدود 20 دلار دارد. چاپ هر عکس حدود 30 ثانیه طول می کشد.

چاپگر Prynt Pocket درحال حاضر تنها برای آیفون ارایه گردیده است اما بزودی برای گوشی های اندرویدی هم ارایه می شود.

اگر نظر یا پیشنهادی در خصوص این نوشته با عنوان “آیفون خود را به چاپگر عکس مجهز کنید!” دارید لطفا از قسمت نظرات مطرح نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر