آموزش شارژ کارتریج Hp 35a بصورت تصویری و گام به گام

آموزش شارژ کارتریج Hp 35a بصورت تصویری و گام به گام

آموزش شارژ کارتریج Hp 35A – پرینترهای سری HP LaserJet P1006 و HP LaserJet P1005 از یک مخزن رنگ یا کارتریج به شماره 35A استفاده می کنند. پرینترهای P1005 و P1006 جزو پرینترهای خانگی شرکت اچ پی بوده و بسیار جمع و جور هستند. این مدل پرینترها طرفداران خاص خود را دارند.

یکی از مشکلاتی که کاربران این مدل پرینترها دارند این است که مخزن رنگ یا کارتریج 35 این پرینترها ظرفیت کمتری نسبت سایر مدل ها دارد و بعد از حدود 800 برگ چاپ خالی می شوند.

آموزش شارژ کارتریج 35a

خبر خوب اینکه خیلی راحت می توانید خودتان اقدام به شارژ کارتریج 35a نموده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. ملزومات این کار یک پیچ گوشتی چهارسو ، یک سیم چین یا دم باریک و یک چاقو یا کارد میوه خوری است.

همچنین پودر یا تونر مورد نیاز را می توانید از مراکز خدمات پرینتر یا فروشگاه های مرتبط تهیه کنید. با انجام این کار می توانید به مقدار زیادی در هزینه های پرینتر خود صرفه جویی نمایید.

آموزش شارژ کارتریج مدل 35

اگر تصمیم دارید با یادگیری شارژ کارتریج 35a خودتان این کار را انجام دهید نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

شارژ کردن کارتریج Hp 35a کار ساده ای است اما ریزه کاری هایی دارد که بایستی به آن دقت کنید و با رعایت نکردن آن ممکن است به کارتریج پرینتر شما آسیب وارد شود و کیفیت آن از دست برود، البته نگران نباشید همه نکات لازم در این آموزش کوتاه خدمت شما ارایه شده است. شما با استفاده از این فایل آموزش نحوه شارژ کارتریج 35a می توانید تمام نکات لازم در خصوص شارژ کارتریج پرینتر را یاد بگیرید و به  آسانی اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود کنید.

آموزش شارژ کارتریج Hp 35a شامل چه مواردی است؟

این فایل آموزشی بصورت فشرده بوده و بعد از خارج کردن از حالت فشرده یک ویدئوی آموزشی به زبان فارسی و یک  کتابچه با فرمت پی دی اف خواهید داشت.  در فایل پی دی اف موجود تک تک قطعات کارتریج و عملکرد هر کدام شرح داده شده است و همچنین نکات و تجارب مهمی در خصوص شارژ کارتریج داخل این فایل وجود دارد و شما در یک زمان کوتاه میتوانید مهارت لازم برای شارژ کارتریج را به دست آورید و اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود نمایید.

نحوه شارژ کارتریج اچ پی 35a

فایل ویدیویی هم بصورت کاملا ساده نحوه شارژ کارتریج 35a را خدمت شما آموزش می دهد و شما را از مراکز شارژ کارتریج پرینتر بی نیاز می کند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر