نقد و بررسی پرینتر لیزری hp M525

نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل M525

پرینتر اچ پی M525 – در این مقاله از وب سایت فیکس هو با شما هستیم با نقد و بررسی یکی از مدل پرینترهای حرفه ای شرکت اچ پی. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

پرینتر لیزری اچ پی مدل M525 یک پرینتر اداری چندکاره رنگی است که ویژگی های کاربردی، مثل هاردیسک داخلی و صفحه نمایش بزرگ لمسی به همراه دارد. برای چاپ متن‌های تک رنگ (سیاه و سفید)، می‌توانید با خیال راحت روی سرعت و کیفیت چاپ خوب این چاپگر حساب باز کنید چرا که توان چاپ 42 برگه در دقیقه را دارد. اگر کارهای چاپی‌ زیادی در دفترکار خود دارد، همچنین به دنبال یک چاپگر چندکاره اداری هستید، شک نکنید که این مدل می‌تواند نیاز شما را برطرف کرده و ارزش خرید بالایی دارد.

پرینتر چندکاره اچ پی مدل M525

پرینتر چندکاره اچ پی مدل M525، یک پرینتر MFP است که عملکرد یک چاپگر، دستگاه کپی، اسکنر و فکس را با هم ادغام کرده و در واقع پرینتر M525، می تواند چهار عمل پرینت، اسکن، کپی و فکس را برای شما انجام دهد. همچنین گزینه های اسکن برای ایمیل، پوشه‌ی شبکه، یو اس بی درایو یا اف تی پی سرور نیز در این دستگاه وجود دارد که حالت یو اس بی اجازه چاپ از طریق فلش دیسک را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشخصات

از مشخصات این مدل پرینتر ابتدا به ظاهر دستگاه اشاره می‌کنیم. ابعاد این پرینتر 515 در 550 در 575 میلی متر است و 30 کیلوگرم وزن دارد. شرکت اچ پی، یک صفحه نمایش رنگی 8 اینچی و هارد دیسک داخلی برای این دستگاه لحاظ کرده است. این دستگاه از یک ADF پنجاه برگی بهره می برد که به شما امکان کپی، اسکن و فکس دو طرفه یک سند را می دهد. این قطعه در حین کار به طور اتوماتیک کاغذ را برگردانده و عمل درخواستی شما را که اسکن، کپی و… می‌باشد، بر روی هر دو طرف کاغذ اعمال می‌کند. این ویژگی در انجام کارهای سنگنین و تعداد بالا کمک بسیار خوبی برای شما خواهد بود. یک زنگ هشدار نیز در دستگاه تعبیه شده که این ویژگی در این رنج قیمت برای یک چاپگر چندکاره رنگی یک امتیاز ویژه است.

سرعت چاپ

سرعت چاپ پرینتر اچ پی مدل M525 در حالت تک رنگ (مشکی) 42 برگه در دقیقه و برای چاپ رنگی تقریبا 13 برگه در دقیقه است. رزولوشن چاپ در بهترین حالت 1200 DPI است. نوع کارتریج یا تونر دستگاه، HP 55A – CE255A  بوده و قابلیت فکس، کپی و اسکن و چاپ دو رو دارد. از این دستگاه می‌توانید برای 75000 برگه در ماه انتظار چاپ داشته باشید.

در دستگاه پرینتر لیزری ایکس چه سایز کاغذی می توان استفاده کرد؟

این دستگاه دو سینی برای مخزن کاغذ خود دارد که در مجموع بیش از 500 کاغذ را می‌توانید در آن قرار دهید. گرماژ کاغذ مورد استفاده بین 52 تا 199 گرم برای سینی اول و 52 تا 120 گرم برای سینی دوم می باشد. در نتیجه شما در هر دو سینی این دستگاه، می‌توانید سایز های A4، A5، B5 و سایز های کوچکتر برای تغذیه دستگاه استفاده کنید.

ویژگی های پرینتر اچ پی  M525

شرکت اچ پی در این مدل دستگاه ویژگی‌های خوبی در بخش کاربری و انجام بهتر کارهای چاپی فراهم کرده و همچنین به سلامت و مصرف دستگاه توجه ویژه‌ای داشته که در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

راحتی بیشتر در انجام کارها

–         صفحه نمایش بزرگ لمسی این دستگاه مدیریت کارهای مختلف را در دستگاه ساده‌تر کرده است.

–         با ظرفیت بالای کاغذی این دستگاه، سرعتِ چاپ، کپی و اسکن را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

–         با وجود هارد دیسک داخلی این چاپگر، از طریق کابل یو اس بی، فایل های خود را به طور مستقیم می‌توانید ذخیره و چاپ کنید.

سرعت بالای انجام کارها و ویژگی های اسکن قوی

–         اچ پی در این دستگاه یک گزینه Quick Set در اختیار شما قرار داده است که برای تنظیم و استفاده سریع از دستگاه است.

–         با استفاده از کنترل های لمسی صفحه نمایش، قابلیت‌هایی نظیر پیش نمایش، ویرایش و ارسال فایل های دیجیتالی در اختیار دارید.

–         با قابلیت ارسال سریع در شبکه این پرینتر، فایل ها را به سرعت ایمیل، فکس و یا در شبکه ارسال کنید.

–         با حذف اتوماتیک صفحات سفید، صفحات خالی موجود در اسکن را حذف کنید و از هدر رفتن کاغذ جلوگیری کنید.

در مصرف انرژی دستگاه و کاغذ پرینتر خود صرفه جویی کنید.

–         با استفاده از تکنولوژی Auto On/Off دستگاه مصرف انرژی دستگاه را کاهش دهید و با استفاده از تکنولوژی Instant On مصرف برق را کاهش دهید.

–         با استفاده از قابلیت چاپ دو رو این چاپگر می توانید در مصرف کاغذ و انرژی دستگاه صرفه‌جویی کنید.

–         کارتریج اورجینال اچ پی را براحتی می‌توانید بارها شارژ کرده و استفاده کنید.

خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل M525

پرینتر m525 یک پرینتر همه کاره است که برای فضای اداری طراحی شده است و می تواند نیاز شما را از داشتن چندین دستگاه در محل کار و پرداخت هزینه های اضافی برطرف کند. فروشگاه فیکس هو با توجه به فضای اقتصادی موجود و با وجود ویژگی های ممتازی مثل ظرفیت بالای کاغذ، کیفیت و سرعت بالای چاپ متن، نمایشگر 8 اینچی تمام رنگی و از همه مهم‌تر قیمت بسیار مناسب، خرید این دستگاه را به شما مشتری عزیز توصیه می‌کند.

 

4.5/5 - (6 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر