فایل ریست پرینتر اپسون L810 و رفع مشکل قفل شدن پرینتر

فایل ریست پرینتر اپسون L810 و رفع مشکل قفل شدن پرینتر

از مشکلات شایع در خصوص پرینترهای جوهرافشان اپسون این است که بعد از مدتی کارکرد ممکن است متوقف شوند. در این حالت پرینتر دستور چاپ نمی گیرد و چراغ های پرینتر (چراغ قطره و چراغ کاغذ) بصورت یکی در میان روشن و خاموش می شوند.

چه باید کرد؟

اگر پرینتر شما به این مشکل دچار شده است می توانید به راحتی مشکل را برطرف نمایید. این کار توسط یک نرم افزار کوچک انجام می شود که اصطلاحا به آن فایل ریست می گوییم. شما با این نرم افزار بایستی پرینتر خود را ریست کنید تا بتوانید مجددا از آن استفاده نمایید. ریست پرینترهای اپسون همیشه یکی از چالش های کاربران این مدل پرینترها بوده است.

نحوه ریست پرینتر اپسون L810

آیا خودم می توانم اقدام به ریست پرینتر نمایم؟

بله، این کار بسیار ساده است. بعد از این که فایل را دانلود کردید آن را از حالت فشرده خارج کنید. فقط نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است که قبل از این کار ، آنتی ویروس کامپیوتر خود را بصورت موقت غیر فعال نمایید. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است آنتی ویروس، فایل ریست را به عنوان یک فایل مخرب تشخیص داده و آن را پاک کند.

همراه با فایل ریست یک فایل آموزشی وجود دارد که انجام این کار را مرحله به مرحله توضیح داده است. با استفاده از این راهنمای قدم به قدم، می توانید پرینتر خود را ریست نمایید.

دانلود فایل ریست پرینتر اپسون L810

از دکمه پایین همین مطلب می توانید این فایل را تهیه نمایید. اگر راهنمایی بیشتر نیاز داشتید می توانید از شماره پشتیبانی داخل فایل راهنما استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر