فایل ریست پرینتر اپسون L386 و آموزش تصویری نحوه ریست

فایل ریست پرینتر اپسون L386 و آموزش تصویری نحوه ریست

فایل ریست پرینتر اپسون L386 – پرینتر جوهرافشان اپسون L386 یکی از مدل پرینترهای بسیار خوب شرکت ژاپنی اپسون می باشد. این پرینتر چاپ عکس کیفیت بالایی دارد و همینطور کاربران زیادی آن را برای منزل تهیه کرده اند.

یکی از مشکلاتی که بعد از مدتی استفاده از پرینتر ایجاد می شود این است که چراغ های روی پنل پرینتر یعنی چراغ مربوط به جوهر که به شکل قطره است و چراغ مربوط به کاغذ بصورت یکی در میان شروع به روشن و خاموش شدن می کنند. در این وضعیت پرینتر قفل شده و در واقع هیچ پرینتی نمی توانید بگیرید.

فایل ریست پرینتر اپسون L386

ریست پرینتر اپسون L386

راه حلی که برای این وضعیت پرینتر وجود دارد این است که بایستی اقدام به ریست دستگاه نمایید. ریست کردن پرینتر اپسون ال 386 توسط نرم افزار کوچکی انجام می شود که اصطلاحا فایل ریست نامیده می شود. ریست پرینترهای اپسون همواره یکی از دغدغه های کاربران این برند از پرینترهای جوهرافشان بوده است.

علت چشمک زدن چراغ های پرینتر اپسون L386

چراغ های روی پنل پرینتر وضعیت پرینتر را نشان می دهند. اگر برای پرینتر مشکلی ایجاد شود این چراغ ها با رنگ نارنجی یا قرمز روشن شده و یا شروع به چشمک زدن می کنند. در واقع از روی حالت روشن و خاموش شدن و یا رنگ چراغ های روی پنل پرینتر می توان به مشکل پرینتر پی برد.

زمانی که پرینتر احتیاج به ریست دارد همانگونه که گفتیم چراغ های قطره و کاغذ بصورت یکی در میان شروع به خاموش و روشن شدن می کنند. باید دقت داشته باشید که اگر چراغ ها بصورت همزمان با هم خاموش و مجدد روشن می شوند ممکن است ایراد پرینتر شما مربوط به موضوع دیگری باشد و ارتباطی با ریست نداشته باشد. البته در این صورت هم می توانید با درج پیام در قسمت نظرات و یا بخش تماس با ما سایت از ما راهنمایی بخواهید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 نظر در “فایل ریست پرینتر اپسون L386 و آموزش تصویری نحوه ریست”

  1. مسعود عبدالهی صفی آبادی

    سلام
    من فایل ریستر Epson L386 را خریدم ولی لینک دانلود باز نمیشه
    09227243683

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر