فایل ریست پرینتر اپسون L311 ، رفع مشکل چشمک زدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L311 ، رفع مشکل چشمک زدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L311 – یکی از مشکلاتی که معمولا اغلب پرینترهای جوهرافشان اپسون به آن دچار می شوند متوقف شدن پرینتر است. در واقع در این حالت پرینتر قفل می شود و نمی توانید عملیات چاپ را انجام دهید.

در این زمان چراغ جوهر پرینتر که به شکل قطره می باشد به همراه چراغ کاغذ بصورت چشمک زن در می آید. البته باید توجه داشته باشید که چشمک زدن این دو چراغ بصورت متناوب بوده و با روشن شدن یکی، دیگری در حالت خاموش می باشد.

اگر پرینتر L311 شما در این وضعیت قرار گرفته است بایستی به وسیله نرم افزار ریست پرینتر که مخصوص همین مدل می باشد اقدام به ریست آن نمایید.

آموزش نحوه ریست پرینتر اپسون L311

آیا ریست پرینتر اپسون L311 می تواند توسط خود کاربر انجام شود؟

بله، انجام این کار بسیار ساده است. همراه با فایل ریست ، یک فایل آموزشی آماده شده است که بصورت تصویری و قدم به قدم ، مراحل ریست پرینتر را آموزش می دهد. اگر هم خودتان موفق به انجام این کار نشدید یا تمایل داشتید می توانید از شماره پشتیبانی داخل فایل راهنما کمک بخواهید تا این کار برایتان انجام شود.

آیا با این برنامه پرینتر بصورت دائمی ریست می شود؟

این برنامه محدودیت استفاده ندارد و شما می توانید به دفعات از آن استفاده نمایید. معمولا با توجه به میزان استفاده شما از پرینتر بعد از حدود 2000 تا 3000 برگ این مشکل ایجاد می شود و می توانید مجددا از همین نرم افزار استفاده نمایید. بنابراین بهتر است که این نرم افزار را برای استفاده های بعدی نگهداری کنید.

نکته مهم:

برخی از برنامه هایی که برای ریست پرینتر استفاده می شوند توسط آنتی ویروس کامپیوتر غیرفعال شده و ممکن است حذف شوند. در نتیجه حتما قبل از اینکه این فایل را از حالت فشرده خارج نمایید آنتی ویروس کامپیوتر را بصورت موقت غیر فعال نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر