فایل ریست پرینتر اپسون L210 و رفع مشکل روشن شدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L210 و رفع مشکل روشن شدن چراغ ها

فایل ریست پرینتر اپسون L210 – پرینتر اپسون مدل ال 210 بعد از اینکه مدتی مورد استفاده قرار میگیرد متوقف می شود. تنها راهی که می توانید مجددا از پرینتر به حالت عادی استفاده نمایید این است که پرینتر را ریست نمایید.

ریست کردن پرینترهای جوهرافشان اپسون امری متداول است که معمولا در مورد اکثر این پرینترها وجود دارد. این ریست در واقع مربوط به پدهای جمع کننده جوهر ضایعات می شود که کنتور شمارنده آن بایستی ریست شود.

رفع مشکل قفل کردن پرینتر اپسون L210

چگونه مشکل پرینتر اپسون L210 را بفهمیم؟

این مدل پرینتر با هر مشکلی که روبرو شود توسط الگوهای خاصی از روشن و خاموش شدن چراغ های روی پنل مشکل را به کاربر اعلام می کند. زمانی که پرینتر احتیاج به ریست داشته باشد چراغ قطره و چراغ کاغذ پرینتر بصورت متناوب یا یکی در میان خاموش و روشن می شوند.

دقت داشته باشید که اگر این چراغ ها بصورت همزمان روشن و خاموش می شوند ممکن است مشکل مربوط به چیز دیگری باشد و به ریست شدن ربطی نداشته باشد اما باز هم می توانید از بخش پشتیبانی سایت یا قسمت نظرات درخواست راهنمایی داشته باشید.

چراغ قطره و چراغ کاغذ در پرینتر اپسون L210 بصورت یکی در میان روشن و خاموش می شود

همانگونه که گفتیم این موضوع دقیقا مشکل مربوط به ریست پرینتر را بیان می کند. برای حل مشکل بایستی فایل ریست اپسون L210 را از پایین همین مطلب تهیه کنید و توسط فایل راهنما و تصویری همراه آن ریست نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

2 نظر در “فایل ریست پرینتر اپسون L210 و رفع مشکل روشن شدن چراغ ها”

  1. قاسم قاسمی

    من الان خرید زدم نرم افزار ریست پیرینتر پول رو برداشت کرد اما فایل دانلود نشد

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر