آموزش ریست پرینتر اچ پی CP1025 | نحوه ریست پرینتر رنگی CP1025nw

آموزش ریست پرینتر اچ پی CP1025 – در صورتی که نمیدانید ریست پرینتر چیست یا چگونه و چه زمانی شما باید عمل ریست پرینتر را انجام دهید می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

ریست پرینتر چیست و انواع ریست پرینتر چگونه است؟

ریست پرینترهای جوهر افشان اپسون ، چرا باید ریست شوند و چطور؟

در این نوشته از فیکس هو می خواهیم در مورد ریست پرینتر اچ پی مدل cp 1025 صحبت کنیم. منظور از این نوع ریست پرینتر ، بازگرداندن تنظیمات پرینتر به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه می باشد.
با انجام این عمل تقریبا اکثر تنظیمات به حالت پیشفرض بر میگردند بجز کنتور یا شمارنده تعداد چاپ دستگاه ، تنظیمات سایز کاغذ و زبان دستگاه.

مراحل ریست پرینتر اچ پی مدل cp1025

آموزش ریست پرینتر اچ پی CP1025

مرحله اول – ابتدا دستگاه را خاموش نمایید
مرحله دوم –  بعد کابل برق را از دستگاه جدا نموده و به مدت 30 ثانیه صبر کرده و مجددا کابل را وصل نمایید.
مرحله سوم – دکمه Resume را نگه داشته و دستگاه را روشن نمایید. به مدت 10 تا 20 ثانیه دکمه را نگه دارید. چراغ های هشدار در این حالت روشن می شوند.

مرحله چهارم – دکمه Resume را آزاد کنید

با انجام مراحل فوق تنظیمات پرینتر شما به حالت کارخانه بر می گردد. البته همانطور که گفتیم تنظیمات شمارنده چاپ دستگاه یا همان کنتور دستگاه ، تنظیمات سایز کاغذ و زبان دستگاه تغییری نمی کنند.

همچنین در صورتی که هر تجربه یا مشکلی در ارتباط با آموزش ریست پرینتر اچ پی CP1025دارید می توانید از قسمت نظرات مطرح نمایید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

7 نظر در “آموزش ریست پرینتر اچ پی CP1025 | نحوه ریست پرینتر رنگی CP1025nw”

  1. سلام خسته نباشی این دکمه کجای پریتر هست
    Resume منم 1025 رنگی اچ بی دارم چراخ مثلث و دایره با هم روشن مونده هیچ جور خاموش نمی شه حتی دکمه رنگها هم کار نمی کنه که رنگها بچرخن ممنون میشم کمک کنید

    1. سلام ایرج عزیز، دکمه Resume به شکل یک برگه با فلش سبز رنگ بوده و دومین دکمه پنل (از سمت جلو) می باشد که بین دکمه کنسل (ضربدر) و دکمه ready (شکل نیم دایره) قرار گرفته است.
      عمل ریست را انجام دهید در صورتی که مشکل حل نشد احتمالا پرینتر شما یک مشکل سخت افزاری داشته باشد و توصیه میکنیم به یک تعمیرکار پرینتر مراجعه نمایید.

  2. مریم معتقدی

    سلام وقت بخیر
    چاپگر رنگی لیزری 1025 اچ پی دارم استوک بود گرفتم برای اولین بار شارژ شده اما متاسفانه رنگ قرمز رو نمیاره
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنونم

    1. سلام وقت بخیر، مشکل صدا یک مشکل عمومی هست و ممکنه مربوط به هر قسمتی باشه. با این جزئیات کم نمیشه نظر خاصی داد و باید دستگاه رو به یک تعمیر کار نشون بدید تا بررسی کنن.

  3. سلام وقت بخیر یه دستگاه رنگی 1025 اچ پی دارم بعد از تعویض چیپ کارتریج دستگاه پرینت نمیگیره باید پرینت بزنی بعد دستگاه رو خاموش کنی دوباره روشن کنی تا پرینت بگیره و وقتی میگیره دوباره بعد از اون دیگه پرینت نمیگیره

    1. سلام. وقت شما هم بخیر.
      احتمالا با آپدیت فریمور مشکلتون حل بشه. نسخه جدید فریمور دستگاه رو از سایت اچ پی دانلود کرده و اپگرید نمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر