دانلود فایل ریست پرینتر اپسون مدل Epson L800

فایل ریست پرینتر اپسون مدل Epson L800

پرینترهای اپسون بعد از چاپ تعداد مشخصی برگ از کار می افتند و در این هنگام شما باید برای استفاده مجدد از پرینتر آن را ریست نمایید. فایل های ریست ارایه شده در وب سایت فیکس هو بصورت تست شده خدمت شما ارایه گردیده و همراه آن یک فایل آموزش ویدیویی آماده شده که شما می توانید به راحتی اقدام به ریست پرینتر خود نمایید. همچنین یک در صورت تمایل می توانید از پشتیبانی وب سایت درخواست نمایید تا این کار را برای شما انجام دهیم.

پرینتر اپسون مدل ال 800 جزو پرینترهای بسیار عالی از شرکت اپسون می باشد که در کنار ارایه کیفیت بالای چاپ، مخزن فابریک کنار آن وجود دارد که می توانید با شارژ یا پرکردن جوهر حجم زیادی پرینت رنگی بگیرید.

رفع مشکل قفل کردن پرینتر اپسون L800

در مورد اینکه ریست چیست و چرا برخی پرینترها نیاز به ریست دارند قبلا صحبت کردیم. و شما می توانید با کلیک کردن اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ریست پرینترها کسب نمایید.  پرینتر L800 بعنوان یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون از این قاعده مثتثنا نیست و پس از مدتی از کار می افتد به این صورت که چراغ های نارنجی دستگاه به حالت روشن و چشمک زن در می آیند و موقع روشن کردن دستگاه کریج (حامل کارتریج ها و هد) هیچ حرکتی ندارد. در واقع این موقع، زمانی است که شما باید دستگاه پرینتر خود را ریست نمایید.

برای خرید و دانلود فایل ریست پرینتر اپسون مدل Epson L800 روی دکمه زیر کلیک نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)

2 نظر در “دانلود فایل ریست پرینتر اپسون مدل Epson L800”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر