پرینتر دست دو اچ پی لیزری 525 با کیفیت عالی

خرید پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو

پرینتر دست دو اچ پی لیزری 525 – پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو، یک پرینتر کابردی دستکتاپ با ارزش خرید بالاست که کاربری راحتی داشته و برای مصارف تجاری ساخته شده است. با استفاده از نمایشگر لمسی 8 اینچی این دستگاه می توانید اسناد و کارهای چاپی خود را به راحتی مدیریت کنید. این پرینتر چندکاره که کارکردهای پرینت، کپی، اسکن و فکس را به شما می‌دهد، توانِ چاپ 42 صفحه در هر دقیقه به صورت پشت و رو را دارد.

دستگاه یک کلید تنظیمات سریع دارد که برای راحتی استفاده در نظر گرفته شده و قابلیت پیش‌نمایش، ویرایش و بزرگنمایی تصاویر را قبل از عمل اسکن به شما می‌دهد. با این حساب چنانچه به دنبال یک پرینتر قدرتمند برای چاپ اسناد متنی خود هستید و به فکس، اسکن و کپی هم نیاز پیدا می‌کنید، این پرینتر حتماً نیازهای شما را برطرف می کند.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل 525

پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو، یک پرینتر تک رنگ لیزری چندکاره با تمام ویژگی هایی لازم برای یک کسب و کار کوچک و حتی متوسط است. این چاپگر چندمنظوره، از ویژگی های خاصی مثل نمایشگر لمسی بزرگ رنگی و یک هارد دیسک داخلی بهره مند است. سرعت و کیفیت چاپ قابل قبولی در چاپ متن دارد و 42 صفحه متن را در هر دقیقه برای شما چاپ می کند. پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو، چهار عمل پرینت، اسکن، کپی و فکس را برای شما انجام می دهد. در کنار آن، شما امکان ارسال مستقیم به ایمیل، پوشه شبکه و اف تی پی سرور را در اختیار دارید. همچنین امکان چاپ مستقیم از فلش دیسک را هم به شما می دهد. با وجود تکنولوژی‌های HP Auto-On/Auto-Off و Instant-on در این دستگاه، زمانی که از پرینتر استفاده نمی‌کنید، دستگاه به طور اتوماتیک در حالت آماده به کار قرار گرفته و این موضوع به مصرف انرژی دستگاه و صرفه‌جویی در زمان و برق مصرفی دستگاه و همچنین عمر بیشتر پرینتر کمک شایانی می‌کند.

مشخصات پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو

از مشخصات پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو، رزولوشن 1200 DPI این دستگاه 30 کیلوگرمی است. این پرینتر یک قطعه ADF دارد که به شما اجازه کپی، اسکن و فکس از هر دو طرف کاغذ را می دهد و 50 برگی است. علاوه بر این داپلکسر اتوماتیک این چاپگر، امکان چاپ در هر دو سمت کاغذ را برای شما فراهم کرده است. ظرفیت کاغذ دستگاه، 600 برگه است که یک سینی کاغذ 500 برگی و یک سینی 100 برگی چند منظوره دارد.

شما می توانید در صورت تمایل به این دستگاه 2 سینی 500 برگی دیگر هم اضافه کنید. این دستگاه توان 42 صفحه در هر دقیقه را برای متن های سیاه و سفید دارد که با کیفیت خوبی همراه است. برای اسناد ترکیبی متنی و تصویری روی 13 برگه در هر دقیقه حساب باز کنید. اما در کل می توانید از این دستگاه انتظار چاپ 60 تا 70 هزار صفحه در ماه را داشته باشید.

فیکس هو خرید پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو را به چه کسانی پیشنهاد می کند؟

سایت فیکس هو خرید پرینتر اچ پی مدل 525 دست دو را برای ادارات و کسب و کارهای کوچکی که به دنبال یک چاپگر با قابلیت فکس، کپی، چاپگر و اسکن هستند، توصیه می‌کند. وجود امتیازاتی مثل ظرفیت کاغذ مناسب، توان چاپ 70000 صفحه در ماه، نمایشگر لمسی بزرگ، هارد دیسک داخلی و کیفیت خروجی مناسب در چاپ متن های سیاه و سفید به همراه چاپ دو رو این دستگاه و قیمتی که در حد نصف یک پرینتر نو می‌پردازید، دلایل اصلی این پیشنهاد فیکس هو است.

در مورد این پرینتر اطلاعات بیشتری می خواهید؟ تماس بگیرید: 09905642300

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر