پرینتر دست دو اچ پی 1320 با کیفیت عالی

خرید پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو

پرینتر دست دو اچ پی 1320 – شرکت اچ پی برای ساخت پرینتر اچ پی مدل 1320 از یک طراحی دو رنگ استفاده کرده است. یک پرینتر لیزری جمع و جور با داپلکسر داخلی که برای استفاده شخصی و کارهای تیمی چند نفره طراحی شده است و می تواند بصورت پشت و رو اسناد شما را به چاپ برساند.

این ویژگی در پرینت کتاب، مقالات و جزوه ها که تعداد صفحات بالاست، می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی در زمان و مصرف کاغذ شما داشته باشد. شما برای پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو تقریباً نصف بهای یک پرینتر نو را می‌پردازید.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل 1320

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل 1320 در سال 2006 توسط شرکت معتبر اچ پی وارد بازار شد. این پرینتر پس از سالها هنوز از ویژگی‌های خوب و مناسبی برای مصارف شخصی و کارهای تیمی کوچک برخوردار است.

شاید بتوان ‌مهمترین ویژگی این پرینتر را در سایز مناسب و کیفیت چاپ متن عالی و توانایی چاپ دو روی آن جستجو کرد. اگرچه کیفیت چاپ تصاویر و گرافیک این پرینتر در حداقل ممکن است و عملکرد کندتری نسبت به رقبای خود در این رنج قیمت دارد ولی شما می‌توانید در چاپ 2.5 صفحه در هر دقیقه برای فایل های گرافیکی روی این پرینتر حساب باز کنید.

ویژگی های پرینتر اچ پی مدل 1320

از ویژگی‌های پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو که یک چاپگر تک رنگ لیزری است می‌توان به رزولوشن 1200 DPI اشاره داشت. از زمانی که دستور چاپ را به این دستگاه صادر می‌کنید تا چاپ و خروج اولین برگه تنها 8.5 ثانیه طول خواهد کشید. وجود پردازنده 133 مگاهرتزی و رم 16 مگابایتی این پرینتر نیازهای کسب و کارهای کوچک و خانگی را به خوبی برطرف می‌کند. این پرینتر توان چاپ 22 صفحه در هر دقیقه را برای فایل های متنی دارد.

با این ویژگی‌ها می‌توانید انتظار چاپ10000 صفحه در ماه را از این پرینتر داشته باشید. محفظه خروجی کاغذ که در بالای دستگاه قرار دارد تا 125 برگه کاغذ را نگه می‌دارد. پرینتر اچ پی مدل 1320 از طریق پورت USB 2.0 و پارالل به سیستم وصل می‌شود. این پرینتر از یک سینی 250 برگی برای ورودی کاغذ بهره برده و یک ورودی تک برگی نیز در بالای این سینی وجود دارد که پاکت نامه و سایر کاغذهای اداری نظیر بروشور و لیبل را می توانید بصورت دستی و تکی در آن قرار داده و چاپ کنید.

سایز این ورودی قابل تنظیم با اندازه کاغذ شما است. این پرینتر برای چاپ از کارتریج لیزری مشکی 49a استفاده می‌کند که به راحتی در بازار قابل تهیه و شارژ می باشد.

پرینتر اچ پی  1320 با چه ویندوزی کار می‌کند؟

پرینتر اچ پی مدل 1320 با تمامی ویندوزهای شرکت مایکروسافت سازگاری کامل داشته و بدون هیچ مشکلی قابل راه اندازی و استفاده است. پس فرقی نمی‌کند کاربر مک هستید یا ویندوز، با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید این پرینتر اقدام نمائید.

فیکس هو خرید پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو را به چه کسانی پیشنهاد می کند؟

سایت فیکس هو خرید پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو را با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد برای مصارف خانگی و ادارات کوچک مناسب می‌داند.

چاپ متن عالی، قابلیت پرینت دو رو در کنار قیمت مناسب را می‌توان از دلایلی برشمرد که خرید پرینتر اچ پی مدل 1320 دست دو را منطقی قلمداد می‌کند.

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر