بهترین پرینترهای قابل حمل سال 2022

بهترین پرینترهای قابل حمل سال 2022

سفر کاری، سفر جاده ای، یا فقط یک سفر در سراسر شهر؟ پرینترهای قابل حمل یا چاپگرهای مسافرتی به شما امکان می دهند تا عکس ها، اسناد و موارد دیگر را از هر کجا که هستید چاپ کنید. لطفا در ادامه با فیکس هو همراه باشید…

چاپگرهای قابل حمل دارای طرح ها، شکل ها، اندازه ها و ویژگی های مختلفی هستند. شما برای انتخاب و خرید یک پرینتر قابل حمل، مانند هر کالای دیگری نیاز به بررسی و تحقیق دارید تا متناسب با نیاز خود بتوانید یک پرینتر قابل حمل تهیه کنید.

تعداد کمی از مردم هنگام بستن چمدان برای سفر به فکر همراه داشتن یک چاپگر هستند. پرینترهای بزرگ و حجیم که در منزل استفاده می کنید را نمی توان به عنوان یکی از ملزومات سفر در نظر گرفت اما، مانند بسیاری دیگر از محصولات فناوری، چاپگرها کوچک‌تر و سبک‌تر شده‌اند و در سال‌های اخیر گزینه‌های قابل قبولی برای چاپگرهای قابل حمل ظاهر شده‌اند. چه نیاز به چاپ قراردادها، فاکتورها، گزارش ها یا عکس ها داشته باشید، می توانید یکی از انواع پرینتر قابل حمل را بیابید که کار را انجام دهد و به اندازه کافی راحت باشد که هر جا که ممکن است به آن نیاز داشته باشید با خود ببرید.

یک پرینتر قابل استفاده برای هر دستگاه

رشد تعداد و تنوع پرینترهای قابل حمل نیز به دلیل تعداد زیاد دستگاه های قابل حمل – اعم از لپ تاپ، تبلت، یا گوشی های هوشمند – که با آنها می توانید اسناد یا عکس ها را مشاهده کنید، تحت تاثیر قرار گرفته است. با محبوبیت سرسام آور دستگاه های تلفن همراه، چاپگرهای موبایلی به وجود آمده اند که می توانند ورودی های متنوعی را مدیریت کنند، از جمله فایل های دریافتی از طریق پروتکل های بی سیم مختلف، از Wi-Fi سنتی تا اتصالات همتا به همتا مانند Wi-Fi Direct که نیازی به استفاده از کابل ندارند. شما به راحتی توسط شبکه وای فای برخی از این مدل چاپگرها، می توانید هر دو مدل عکس و سند را روی کاغذ با اندازه دلخواه چاپ نمایید.

افراد و بیزینس من هایی که سفرهای کاری و تجاری زیادی دارند باید به فکر پرینترهای قابل حمل و سبکی باشند که اندازه کوچکی داشته باشد و با این حال خروجی با کیفیتی داشته و بتواند اسناد تجاری را در اندازه کاغذ A4 چاپ نماید. همچنین افرادی که عاشق عکاسی هستند و علاقه دارند تا بی صبرانه نتیجه کار خود را که ممکن است حاصل عکاسی در مهمانی ها و یا رویدادهای دیگر باشد روی کاغذهای مخصوص عکس چاپ نمایند شاید نیازمند پرینترهای قابل حمل یا پرتابل باشند.

یک پرینتر قابل حمل مخصوص چاپ عکس می تواند عکس های فوری شما را با کیفیت مطلوبی در اندازه های 4 در 6 اینچ و یا 5 در 7 اینچ چاپ نماید. معمولا در این پرینترها شما می توانید از طریق کارت حافظه یا فلش مموری بدون نیاز به کامپیوتر تصاویر خود را چاپ نمایید. البته در اغلب موارد این امکان هم وجود دارد تا بتوانید بصورت مستقیم یا از طریق کابل یو اس بی توسط موبایل یا کامپیوتر عکس های گرفته شده خود را چاپ نمایید.

همچنین در اکثر مدل ها قابلیت چاپ وایرلس یا بی سیم وجود دارد که با این قابلیت کار شما بسیار راحت می شود.

برای انتخاب یک پرینتر قابل حمل، چه معیارهایی باید در نظر گرفت؟

اول از همه، چاپگرهای قابل حمل دارای رتبه بندی باتری هستند که معمولاً با تعداد صفحاتی که می توانند با شارژ کامل چاپ کنند اندازه گیری می شود. این عدد بر اساس کیفیت چاپ و رنگی بودن یا نبودن آن متفاوت خواهد بود. بنابراین به اعداد نقل شده دقت کنید و مطمئن شوید که برای پوشش نیازهای دنیای واقعی شما کافی هستند.

اگر چاپگری را انتخاب کنید که می تواند از پریز 12 ولت ماشین شارژ شود یا برق USB را از پاوربانک می پذیرد، ممکن است انرژی باتری خیلی مشکل ساز نباشد.

توجه ویژه دیگر برای چاپگرهای قابل حمل این است که آیا مدلی می خواهید که کاغذ را در خود نگه دارد یا نیاز به تغذیه دستی یک ورق در یک زمان دارد. چاپگرهایی که با دست تغذیه می‌شوند، فشرده‌تر هستند، اما اگر بخواهید بیش از یک یا دو صفحه را همزمان چاپ کنید، می‌تواند زمان با ارزش زیادی را از شما بگیرد.

پرینترهای قابل حمل چندکاره

تعداد انگشت شماری چاپگر همه کاره قابل حمل – که می توانند چاپ، اسکن و کپی کنند در حالی که به اندازه کافی جمع و جور هستند و به راحتی در یک کیف مسافرتی قرار می گیرند – نیز در دسترس هستند. اگر در جاده نمی توانید بدون چاپگر و اسکنر کار کنید، اکنون دیگر لازم نیست نگران جابجایی دو دستگاه مجزا باشید. گزینه هایی برای شما وجود دارد.

مدل پرینترهای زیر توسط وب سایت پی سی مگ توصیه شده است و بایستی موجودی آن در بازار ایران را بررسی نمایید. اما نگران نباشید می توانید از طریق شماره واتسپ انتهای همین مطلب از ما مشاوره بخواهید.

HP Sprocket Portable Instant Photo Printer — $79.99 (List Price $129.85)
Canon IVY Mobile Mini Bluetooth Photo Printer — $99.99 (List Price $144)
Kodak Dock Plus Bluetooth Instant Photo Printer — $124.99 (List Price $169.99)

بیشتر این دستگاه‌ها باتری (استاندارد یا اختیاری) ارائه می‌دهند، بنابراین نیازی نیست برای چاپ نزدیک پریز دیواری باشید. برخی از کوچک‌ترین مدل‌ها می‌توانند به‌صورت بی‌سیم عکس‌های اندازه کیف پول را منحصراً از تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها چاپ کنند.

مهم نیست که به چه نوع پرینتری نیاز دارید، در حال حاضر برای هر نوع نیازی که داشته باشید گزینه های مطلوبی در دسترس است. حتی اگر نیاز چندانی برای پرینترهای قابل حمل ندارید و صرفا برای استفاده در منزل یا محل کار یک پرینتر می خواهید همواره می توانید بصورت رایگان از ما مشاوره بگیرید.

یک – پرینتر قابل حمل اپسون Epson WorkForce WF-110

قابلیت چاپ با کیفیت اسناد تجاری شما

قابلیت های کلیدی Epson WorkForce WF-110:

  • حداکثر کیفیت چاپ قابل ارایه یا همان میزان DPI
  • قابلیت چاپ بدون حاشیه
  • داشتن باتری خارجی اضافی

همراه داشتن پرینتر اپسون مدل WorkForce WF-110 در یک سفر خاص که باید تعدادی چاپ انجام دهید عالی است، اما اگر می‌خواهید حجم بیشتری را چاپ کنید، این چاپگر انتخابی نیست. ظرفیت کارتریج جوهر این پرینتر نسبتاً محدود است، با ظرفیت 250 و 200 صفحه برای کارتریج های مشکی و رنگی.

شرکت اپسون این پرینتر را برای چاپ با کیفیت بالا و تیراژ کم طراحی کرده است. شما می توانید اسناد و تصاویر خود را با حداکثر وضوح چاپ 5760×1440 نقطه بر اینچ چاپ کنید اما توجه داشته باشید که سرعت چاپ این پرینتر با باتری فقط دو صفحه در دقیقه است. در صورتی که کیفیت چاپ را نسبت به سرعت آن ترجیح می دهید شاید یک انتخاب مناسب باشد.

با این حال، این دقیقاً همان چیزی است که هنگام سفر تجاری و نیاز به یک چاپ با کیفیت و جزئیات به آن نیاز خواهید داشت. از سیستمی که با باتری کار می‌کند، پرینت‌های درجه یک رومیزی دریافت خواهید کرد.

دو – پرینتر قابل حمل Canon PIXMA TR150

اگر به باتری نیازی ندارید جزئیات این مدل را بخوانید…

قابلیت های کلیدی Canon PIXMA TR150:

  • سینی کاغذ 50 برگ
  • بدون باتری به طور پیش فرض، برای کاربرانی که نیازی به باتری ندارند عالی است.

داشتن انرژی باتری یکی از مهم ترین مشکلات چاپگرهای قابل حمل است، اما می تواند یک مورد قابل تامل نیز باشد. باتری ها فرسوده می شوند، به هزینه و وزن چاپگر می افزایند و همه واقعاً به آن نیاز ندارند.

این باعث می شود Canon Pixma TR150 محصولی هیجان انگیز باشد. متأسفانه، خارج از جعبه، باتری وجود ندارد. اگر به باتری نیاز دارید، می‌توانید بعداً باتری بخرید، اما اگر از هتلی به هتل دیگر می‌روید یا در جایی دفتر سیار راه‌اندازی می‌کنید، فقط می‌توانید TR150 را به پریز برق وصل کنید.

این کوچکترین چاپگر قابل حمل موجود در بازار نیست، اما با ظرفیت کاغذ 50 برگ تا حدودی جبران می شود. به اندازه کافی کوچک است که بتوان آن را در چمدان یا در ماشین خود قرار دهید.

سه – پرینتر قابل حمل HP Sprocket Portable 2×3″ Instant Photo Printer 2nd Edition

یکی از بهترین پرینترهای قابل حمل با قابلیت چاپ سریع عکس

قابلیت های کلیدی HP Sprocket Portable :

  • چاپگر اختصاصی چاپ عکس بسیار جمع و جور و فشرده که می‌توانید آن را هرجایی ببرید
  • بسته های کاغذ عکس در مقایسه با ورق های فیلم دوربین فوری ارزان هستند
  • عکس های بسیار بهتری نسبت به دوربین های فوری سبک پولاروید تولید می کند

عکاسی با گوشی‌های هوشمند محبوب‌تر از همیشه است و گوشی‌های جدیدی مانند S21 Ultra و iPhone 13 Pro دارای دوربین‌های عالی هستند که می‌توانند عکس‌های شگفت‌انگیزی بگیرند. اشتراک‌گذاری آن عکس‌ها در رسانه‌های اجتماعی یا ارسال آن‌ها برای دوستان و خانواده به اندازه کافی آسان است، اما چیزی خاص در مورد چاپ آن‌ها به عنوان عکس‌های فیزیکی که می‌توانید قاب کنید وجود دارد.

HP Sprocket یک چاپگر عکس فوری اختصاصی است که به شما امکان می دهد از دستگاه Android یا iOS خود برای گرفتن عکس و کپی برداری فوری از آنها استفاده کنید.

این یک نوع پرینتر قابل حمل است و برای استفاده با دستگاه باید بسته های کاغذ عکس مخصوصی را خریداری کنید. با این حال، اگر آن را با دوربین‌های فوری سبک پولاروید مقایسه کنید، Sprocket در طول زمان ارزان‌تر می‌شود و چاپ‌ها و عکس‌های با کیفیت بهتری دارند.

Sprocket گزینه دیگری برای عکاسی اجتماعی به شما ارائه می دهد. اگر دوست دارید با دوستان خود بنشینید، به مسافرت بروید یا در رویدادهایی مانند مهمانی شرکت کنید، چیزهای زیادی برای جذاب کردن آن وجود دارد.

چهار – پرینتر قابل حمل  HP OfficeJet 200 Portable Printer with Wireless & Mobile Printing

 

قابلیت های کلیدی پرینتر HP OfficeJet 200:

  • چاپ رومیزی به صورت قابل حمل
  • سرعت چاپ با کیفیت بالا
  • چاپ حالت پیش نویس 20 صفحه در دقیقه با برق AC

HP OfficeJet 200 یک چاپگر قابل حمل است که انرژی باتری را تمام می کند. با این حال، از بسیاری جهات دیگر، برابر با پرینترهای اداری اختصاصی است که بسیار بزرگتر هستند و باید به پریز برق وصل شوند.

باتری شاید چشمگیرترین ویژگی در اینجا باشد. شارژ کامل باتری آن تعداد چاپی حدود 500 صفحه را جواب می دهد و می تواند تنها در 90 دقیقه به طور کامل شارژ شود. شما حتی با کارتریج های استاندارد که فقط حدود 200 چاپ سیاه و سفید یا حدود 165 چاپ رنگی را به شما می دهد به شارژ مجدد آن نیاز نخواهید داشت. HP کارتریج‌هایی با ظرفیت بالا می‌فروشد که می‌توانند این اعداد را به 600 و 415 برسانند. بنابراین اگر به یک سفر کاری طولانی و بدون مرکز تجاری هتل می‌روید، این گزینه‌ای است که باید به آن اهمیت دهید.

بر اساس پرینت‌های آزمایشی مختلف و بررسی‌های کاربران که دیده‌ایم، OfficeJet 200 کیفیت چاپ را تقریباً با جوهرافشان‌های رومیزی HP ارائه می‌کند. با توجه به اینکه یک دستگاه قابل حمل است، این میزان کیفیت بسیار چشمگیر است.

پنج – پرینتر قابل حمل Canon Pixma iP110 Wireless Mobile Printer

قابلیت های کلیدی پرینتر Canon Pixma iP110:

  • چاپ با وضوح بالا
  • تقریباً برای انواع چاپ مناسب است

iP110 یک چاپگر جوهر افشان فشرده است که برای همه جذاب نخواهد بود. با این حال، اگر با حداکثر اندازه چاپ 8.5 در 11 اینچ (اندازه استاندارد کاغذ در ایالات متحده) به جای A4 مشکلی ندارید، متوجه خواهید شد که این یک چاپگر کوچک فوق العاده با حداکثر وضوح رنگ 9600 x 2400 DPI است. همچنین می تواند یک عکس بدون حاشیه 4 در 6 اینچی را در کمتر از یک دقیقه چاپ کند!

با این حال، برداشت ها از کیفیت چاپ آن متفاوت است. اتفاق نظر از نظرات مشتریان این است که به نظر نمی رسد بد باشد، به نظر نمی رسد چیز خاصی نیز باشد. کیفیت چاپ قابل قبولی دارد اما در هیچ چیز استثنایی نیست. بنابراین اگر به یک جوهر افشان قابل حمل همه جانبه و بدون هیچ نقطه ضعف واقعی نیاز دارید، iP110 انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

تنها مسئله ای که قابل ذکر است این است که به نظر می رسد این چاپگر نسبت به چیزی که دریافت می کنید کمی گران است.

جهت مشاوره خرید پرینتر از طریق شماره واتسپ زیر یک پیام ارسال نمایید.

09905642300

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر