فایل ریست پرینتر اپسون مدل های p50 و T50

فایل ریست پرینتر اپسون مدل های p50 و T50

در صورتی که از این پرینتر استفاده می کنید حتما با مشکل ریست آن آشنا هستید و می دانید که هر از گاهی نیاز دارید تا این پرینتر را ریست نمایید. در صورتی هم که تازه از این مدل پرینتر استفاده می کنید باید بدانید که معمولا بعد از چاپ تعداد مشخصی برگ حدود 2000 یا 3000 برگ باید این پرینتر را ریست نمایید تا بتوانید مجددا از آن استفاده نمایید. برای این منظور نیاز به برنامه مخصوص آن دارید.

ریست اپسون پی 50

قفل کردن پرینتر اپسون P50 و مدل T50

پرینترهای اپسون پی 50 و تی 50 بسیار شبیه هم می باشند و جزو پرینترهای چاپ عکس یا اصطلاحا “فوتو” می باشند. این پرینترها بعد از مدت مشخصی که کار می کنند بدون هیچ دلیل واضحی از کار می افتند و چراغ های هشدار یا نارنجی دستگاه به حالت ضربدری روشن می شود. در این حالت کریج (حامل هد) هیچ حرکتی ندارد. در این موقع شما باید دستگاه را ریست نمایید. در اینجا ما فایل ریست پرینتر اپسون مدل های p50 – T50 را برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن را دانلود نموده و پرینتر خود را ریست نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

6 نظر در “فایل ریست پرینتر اپسون مدل های p50 و T50”

  1. کافی نت زیتون

    سلام عاغا هر کار میکنم پرینتر t50 اپسون ریسیت نمیشهerorr
    2000010 میده چکار کنم انتی ویروسمم غیر فعال کردم باز همین ارورو میده

    1. سلام کاربر عزیز، روی فایل برنامه راست کلیک کرده گزینه propertis را بزنید. سربرگ compatibility را انتخاب نموده و تیک مربوط به قسمت compability mode را بزنید. از منوی کشویی زیر آن گزینه windows xp (service pack 2 ) را انتخاب کرده و تایید نمایید. همچنین جهت اجرای فایل روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید. در صورت وجود مشکل توسط یک سیستم دیگر و با یک کابل یو اس بی دیگر تست کنید.
      لازم به ذکر است که این فایل بارها تست شده و مشکل خاصی ندارد. موفق باشید.

  2. سلام. پرینتر پی ۵۰ دارم که نو هستش. ولی مدتی خاموش بود. حالا که روشن میکتم، روشن نمیشه. یه روز بمونه تو برق، روشن میشه با ارور دو چراغ چشمکزن. ولی ریست هم نمیشه. در واقع یه بار که خاموشش کردی تا ۲۴ ساعت روشن نمیشه. چند بار ریست کردم ولی بازم چشمکزنها هستن. حالا دیگه اصلا روشن نمیشه. اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام مهران عزیز،
      در صورتی که چراغ های پرینتر همزمان (همراه با هم) چشمک زن هستند نشان از یک خطای نامشخص دارد که به خطای Fatal معروف است. مکانیک و برد پرینتر شما بایستی بررسی گردد. این مورد را از یک تعمیرکار با تجربه بخواهید تا برایتان بررسی کند. موفق باشید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا
مشاوره و خرید پرینتر